Πανσερραϊκός: «Να χαίρεστε τον Περράκη κύριε Μάνταλε!»

Εurokinissi
Μετά τον Πάμπλο Γκαρσία σειρά πήρε η διοίκηση του Πανσερραϊκού που εξέδωσε ανακοίνωση με αποδέκτη τον Σταύρο Μάνταλο για τη διαιτησία του Περράκη στο Κλεάνθης Βικελίδης
Η διοίκηση του Πανσερραϊκού εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας, φωνάζοντας για τη διαιτησία του Περράκη στην ήττα από τον Άρη με 1-0 με το γκολ του Φαμπιάνο:
«Να τον χαίρεστε κύριε Μάνταλε, τον διαιτητή Περράκη του σημερινού αγώνα… Συνεχίστε και με τον νέο αρχιδιαιτητή τα ίδια εις βάρος του Πανσερραϊκού!».
Νωρίτερα και ο Πάμπλο Γκαρσία είχε αναφερθεί στη διαιτησία μιλώντας συγκεκριμένα για πολλές κίτρινες κάρτες σε βάρος του Πανσερραίκού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
