Πέπε Μελ: «Παρουσιάσαμε καλή εικόνα, έχουμε μεγάλα περιθώρια βελτίωσης»
Πώς είδε τον ΟΦΗ κόντρα στον Άρη ο Ισπανός προπονητής.
«Είχαμε μόνο δύο μέρες με προπόνηση με μένα, είμαι όμως πολύ περήφανος για τους παίκτες μου γιατί προσπάθησα με τον τρόπο που ήθελα όμως δεν είναι αρκετός χρόνος ακόμα. Παρουσιάσαμε καλή εικόνα, έχουμε όμως περιθώρια για να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο το παιχνίδι μας ενόψει του επόμενου αγώνα» ήταν τα λόγια του Πέπε Μελ στη NOVA αμέσως μετά το τέλος του παιχνιδιού κόντρα στον Άρη, στο ντεμπούτο του στον πάγκο του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
