Τερίμ για Μπακασέτα: «Ευχαριστούμε τον πρόεδρο για τις κινήσεις που κάνει»
Πώς σχολίασε ο προπονητής του Παναθηναϊκού τη μεταγραφή Μπακασέτα.
Δεν ήταν μόνο το ντέρμπι και η πρόκριση του Παναθηναϊκού που αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης στη συνέντευξη Τύπου του Φατίχ Τερίμ στο γήπεδο Καραϊσκάκη. Ηταν και η μεταγραφική εξέλιξη με τον Τάσο Μπακασέτα την οποία σχολίασε ο Τούρκος προπονητής.
«Ο Μπακασέτας είναι καλός παίκτης. Σημαντικός. Ελπίζω να φτάσουμε στο αποτέλεσμα. Χωρίς την υπογραφή ίσως να μην είναι τόσο καλό να το σχολιάσουμε. Ευχαριστούμε τον πρόεδρό μας για τις κινήσεις που κάνει», ήταν τα λόγια του τεχνικού του Παναθηναϊκού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
