Αταμάν: «Για μένα είναι 2-0 αλλά δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω»
Το σχόλιο του προπονητή του Παναθηναϊκού μετά τη νίκη στο ντέρμπι του ΟΑΚΑ.
Ο Εργκίν Αταμάν, μετά το 85-80 επί του Ολυμπιακού, σχολίασε την εικόνα της ομάδας του και την ατμόσφαιρα από τον κόσμο του Παναθηναϊκού.
Συγκεκριμένα, είπε στην ΕΡΤ:
«Αισθανόμαστε πιο άνετα με τις δύο νίκες απέναντι στον Ολυμπιακό, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Έχουμε μεγάλη συνέχεια. Κάναμε ένα εξαιρετικό παιχνίδι για 35′, στο τέλος όταν ο Ολυμπιακός χρησιμοποίησε τον Παπανικολάου στο “5” και τον Πίτερς στο “4” μάς μπέρδεψε, βρήκε πολλούς εύκολους πόντους κι έτσι δημιουργήθηκαν διαφορετικές συνθήκες στο παιχνίδι. Η ατμόσφαιρα ήταν εκπληκτική για ακόμα μία φορά. Ξέρω ότι αυτό το ντέρμπι σημαίνει πολλά για τον κόσμο του Παναθηναϊκού, για μένα είναι ένα 2-0, αλλά δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η πρώτη αντίδραση μετά τη μετακίνηση - βόμβα στους Μαϊάμι Χιτ
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
