Παναθηναϊκός: Θρήνος στο ΟΑΚΑ - «Εφυγε» στα 46 του από καρδιά πρώην στέλεχος του ερασιτέχνη
«Έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 46 ετών ένας πιστός φίλος της ομάδας και πρώην έφορος στο τμήμα βόλεϊ.
Ο λόγος για τον Γιώργο Αλεξανδρή, ο οποίος βρισκόταν στο κλειστό του ΟΑΚΑ για το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό. Αισθάνθηκε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο όπου “έφυγε” από τη ζωή από έμφραγμα. Οι γιατροί έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες, αλλά δεν κατάφεραν να τον επαναφέρουν.
Ο Γιώργος Αλεξανδρής ήταν πιστός φίλος του Παναθηναϊκού σε όλα τα αθλήματα, με διαρκή παρουσία στα παιχνίδια της αγαπημένης του ομάδας, ενώ στο παρελθόν είχε υπηρετήσει το τμήμα βόλεϊ ως έφορος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
