Τερίμ: «Δεν αξίζαμε να νικήσουμε, δεν ψάχνω δικαιολογίες»
Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Φατίχ Τερίμ, μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ ανέφερε πως η ομάδα του δεν έπαιξε καλά, δεν άξιζε να νικήσει και δεν έχει δικαιολογία για αυτό.
Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 2-1 από τον ΠΑΟΚ στο ντέρμπι της πρώτης θέσης για την 20η αγωνιστική της Super League. Μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Φατίχ Τερίμ σχολίασε πως οι «πράσινοι» δεν άξιζαν να πάρουν κάτι από το ματς.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Φατίχ Τερίμ στην κάμερα της NOVA:
«Δυστυχώς δεν παίξαμε καλά σήμερα. Δεν αξίζαμε κάτι δεν παίξαμε καλά. Δε μου άρεσαν πολλά πράγματα.
Οι απουσίες δεν είναι δικαιολογίες. Έχουμε παίξει και καλύτερα δεν ψάχνω δικαιολογίες. Όσο ο Παναθηναϊκός έχει 11 παίκτες δεν παίζουν ρόλο οι απουσίες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
