OΛΛΑΝΔΙΑ: Αποκλεισμός πέντε ετών στον 13χρονο που έβγαλε selfie με τον Ντεπάι
Σε κακό βγήκε σε έναν μικρό φίλαθλο της Εθνικής Ολλανδίας να μπει στο γήπεδο και να φωτογραφηθεί με τον Μέμφις Ντεπάι, καθως η ομοσπονδία της χώρας του επέβαλε πρόστιμο 100 ευρώ και του απαγόρευσε την είσοδο στα γήπεδα για τα επόμενα πέντε χρόνια.
Μία απίστευτη και ιδιαίτερα σκληρή απόφαση πήρε η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Ολλανδίας, καθώς τιμώρησε 13χρονο φίλαθλο με πενταετή αποκλεισμό από τα γήπεδα.
Συγκεκριμένα ο 13χρονος μπήκε στο γήπεδο με σκοπό να βγάλει μία selfie φωτογραφία με τον Μέμφις Ντεπάι, στη νίκη της Εθνικής Ολλανδίας επί αυτής του Μαυροβουνίου, με 4-0 για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Ο παίκτης της Μπαρτσελόνα δεν του αρνήθηκε φυσικά, όμως τα πράγματα τελικά πήραν άλλη τροπή. Στον 13χρονο, εκτός από τον πενταετή αποκλεισμό του επιβλήθηκε και χρηματικό πρόστιμο 100 ευρώ.
This young fan got a selfie with Memphis Depay ?? pic.twitter.com/J2fO6AMzH4
— ESPN FC (@ESPNFC) September 5, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
