Μεντιλίμπαρ: «Κάθε φορά που κατεβαίναμε μπορούσαμε να σκοράρουμε»
Περιχαρής μιλώντας στην Cosmote, ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, μετά το επιβλητικό 6-0 του Ολυμπιακού επί της ΑΕΚ.
Συγκεκριμένα, ο Βάσκος προπονητής του Ολυμπιακού είπε:
«Ήμασταν πολύ εύστοχοι και πολύ επιτυχημένοι σήμερα. Κάθε φορά που κατεβαίναμε μπορούσαμε να βάλουμε ένα γκολ. Δεν ξέρουμε εάν η ΑΕΚ κατέβασε τα χέρια, πιστεύω πως όχι γιατί η ΑΕΚ είναι μια πολύ καλή ομάδα.
Οταν τα παιχνίδια είναι τόσα πολλά και κοντά μεταξύ τους πρέπει να αλλάζουν οι παίκτες γιατί ακόμα και οι καλύτεροι κουράζονται. Πρέπει να αλλάζουμε παίκτες για να παίζουν οι πιο έτοιμοι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
