Formula1: Άνετο πέρασμα από το Grand Prix του Μαϊάμι είχαν οι Πιάστρι και Νόρις που τερμάτισαν στο 1-2

Την τρίτη συνεχόμενη νίκη του πέτυχε ο Όσκαρ Πιάστρι με την απιάστη McLaren, στο Μαϊάμι, με τον teammate του να έρχεται πίσω του στην δεύτερη θέση.

Το Grand Prix του Μαϊάμι ξεκίνησε με τον φόβο της βροχής που εν τέλη δεν ήρθε ποτέ, η McLaren συνέχισε την κυριαρχία της με τους Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις να κάνουν το 1-2 ενώ πίσω τους στην τρίτη θέση κατάφερε να τερματίσει ο Τζορτζ Ράσελ. 

Ο Πιάστρι κατάφερε στο Μαϊάμι να γίνει ο πρώτος  οδηγός, ύστερα από τον Μίκα Χάκινεν, που κερδίζει τρείς συνεχόμενους αγώνες, με τον Αυστραλό ποια να θεωρείτε ως το φαβορί για τον τίτλο, έχοντας διαφορά 16 πόντων από τον δεύτερο Νόρις.

 

Ο Μαξ Φερστάπεν κατέληξε εκτός βάθρου ύστερα από της μεγάλες μάχες που έδωσε με τα McLaren στην αρχή του αγώνα, αλλά το βάθρο του το στέρησε ο Τζορτζ Ράσελ που εκμεταλλεύτηκε ένα εικονικό όχημα ασφαλείας για να κάνει το μοναδικό πιτ-στοπ του και να επιστρέψει στην πίστα μπροστά από τη Red Bull.

Μεγάλο αγώνα έκανε ο Άλεξ Άλμπον με το μονοθέσιο της Williams που τερμάτισε στην 5η θέση, από την άλλη η Ferrari έκανε έναν απογοητευτικό αγώνα με τους Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον, να τερματίζουν στης θέσεις 7-8 αντίστοιχα.

Πως εξελίχθηκε το Grand Prix:

Ο Αγώνας ξεκινάει με τον Λάντο Νόρις να προσπαθεί να περάσει τον Μαξ Φερστάπεν, αλλά με την εμπειρία του ο Ολλανδός κατάφερε να κάνει τον Νόρις να βγει εκτός πίστας και να καταλήξει 6ος!

Μόλις στο δεύτερο γύρο βγήκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω της εγκατάλειψης του Ντούχαν μετά την επαφή που είχε με το μονοθέσιο του Λόουσον.

Ο Όσκαρ Πιάστρι δεν άργησε να περάσει στην δεύτερη θέση, αφού μόλις στον 4ο γύρο πέρασε τον Κίμι Αντονέλι.

Ο Νόρις στον 7ο γύρο κατάφερε να περάσει το ένα Mercedes του Ράσελ, ενώ ύστερα από δύο γύρους περνάει και τον Αντονέλι.

Και στον 14ο γύρο έχουμε την πρώτη φόρα που την κούρσα θα την οδηγήσει άλλος που αυτός είναι ο Πιάστρι μετά από μια δυνατή μάχη με τον Μαξ Φερστάπεν,με τον Ολλανδό να παραπονιέται για την απόδοση των φρένων της RB21.

 

Την ίδια ώρα ο Νόρις είχε κολλήσει πίσω από τον Φερστάπεν, όμως δεν μπορούσε να περάσει. Κάτι που έδωσε την ευκαιρία στον Πιάστρι να απομακρυνθεί στην κορυφή, κατά περίπου 8 δλ.

Τελικά ο Βρετανός έκανε την προσπέραση στον 17ο γύρο, όμως λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ο Ολλανδός πέρασε ξανά στη 2η θέση. Ο Νόρις έκανε την καθαρή προσπέραση επί του Φερστάπεν στον 18ο γύρο και γρήγορα άφησε τον Ολλανδό εκτός DRS.

Αυτός που δοκίμασε το pit stop ήταν ο Αντονέλι που υποχώρησε στην 9η θέση. Ακολούθησε ο Φερστάπεν στον 27ο γύρο. Ο Ολλανδός βγήκε στην πίστα στην 7η θέση, πίσω από την SF-25 του Χάμιλτον. Έχοντας όμως πιο φρέσκα ελαστικά, δεν δυσκολεύτηκε να περάσει τον επτάκις πρωταθλητή.

Το επόμενο Εικονικό Όχημα Ασφαλείας εμφανίστηκε στον 29ο γύρο λόγω της εγκατάλειψης του Όλιβερ Μπέρμαν με πρόβλημα στον κινητήρα της Haas. Αυτό έδωσε πλεονέκτημα σε όσους δεν είχαν ακόμα πραγματοποιήσει το μοναδικό τους πιτ-στοπ.

Ο Πιάστρι έκανε pit stop στον 30ό γύρο, με τον Νόρις να ακολουθεί αμέσως και τους δύο οδηγούς της McLaren να επιστρέφουν στο 1-2. Ο Ράσελ κατάφερε να βγει στην πίστα – μετά το δικό του pit stop – μπροστά από τον Φερστάπεν, στην 3η θέση.

Στον 34ο γύρο, μετά από μία σύντομη περίοδο εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, οι Λεκλέρ-Χάμιλτον πέρασαν τον Σάινθ και ανέβηκαν 7ος και 8ος αντίστοιχα.

Ο Χάμιλτον, με την αντίστροφη στρατηγική του (όπως του Ράσελ) ήλπιζε να χρησιμοποιήσει την αποδοτικότερη μέση γόμα του για να κυνηγήσει τον Αντονέλι, αλλά παγιδεύτηκε πίσω από τον Λεκλέρ, με την έτερη Ferrari, που είχε σκληρή γόμα στο δεύτερο stint, για αρκετούς γύρους.

Όταν τελικά η Scuderia έδωσε την εντολή στον Λεκλέρ να αφήσει τον Λιούις να περάσει, ήταν αργά για να προλάβει τον διάδοχό του στη Mercedes. Η Ferrari τελικά άλλαξε και πάλι τις θέσεις, με τον Λεκλέρ να ανακτά την έβδομη θέση και τον Χάμιλτον να μένει όγδοος.

 

Το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί το τριήμερο 16-18 Μαΐου στην Ίμολα με το Grand Prix Εμίλια – Ρομάνια.

 

 

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News