Ολυμπιακός: Με «Πανσέληνο» και με το μετάλλιο στη Βανδή το γλέντησε ο Ροντινέι
Ο Ροντινέι πανηγύρισε την κατάκτηση του πρωταθλήματος με το μετάλλιο του πρωταθλητή τραγουδώντας την αγαπημένη του “Πανσέληνο” στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή
Ο Ροντινέι πρωταγωνίστησε στη φιέστα του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του 48ου πρωταθλήματος στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης», αλλά η βραδιά είχε και συνέχεια!
Ο Βραζιλιάνος μπακ χαφ του Ολυμπιακού, πήγε στη Γλυφάδα στο νυχτερινό κέντρο στο οποίο εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή και συνέχισε το πάρτι φορώντας το μετάλλιο, τραγουδώντας την αγαπημένη του «Πανσέληνο».
Αλλωστε πρόσφατα το είχε τραγουδήσει ντουέτο με τη γνωστή τραγουδίστρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
