Λουτσέσκου: «Είναι ντροπή...»
Λιτός ο Ραζβάν Λουτσέσκου μετά την βαριά ήττα από τον Λεβαδειακό.
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου αναφέρθηκε στη βαριά ήττα από τον Λεβαδειακό με 4-1. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Δεν νομίζω ότι μπορούμε να λύσουμε κάτι από το σημερινό παιχνίδι. Είναι πραγματικά ντροπή το σημερινό αποτέλεσμα και ο τρόπος με τον οποίο ήρθε. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για αυτό το αποτέλεσμα, αυτό είναι σωστό και πρέπει να γίνει. Σε κάθε περίπτωση όταν δέχεσαι αυτά τα τέρματα, τα οποία έρχονται από τρομακτικά δικά μας προσωπικά λάθη και έχεις 5-6 ευκαιρίες να μπορέσεις σκοράρεις σε όλον τον αγώνα, δεν μπορείς να περιμένεις.
Ξαναλέω, είναι ντροπή το σημερινό αποτέλεσμα και είναι ένα από αυτά που θα μου μείνουν για όλη τη διάρκεια της σεζόν, όμως αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να προχωρήσουμε. Αυτό που δεν καταλάβαμε στο σημερινό παιχνίδι είναι ότι θα έπρεπε να αντιμετωπίσουμε τελείως διαφορετικά πνευματικά τον αγώνα, θα έπρεπε να μπούμε στη διαδικασία να παλέψουμε κι αφού δεν το κάναμε, δεν νομίζω ότι έχουμε να πούμε κάτι άλλο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
