Γιαννακόπουλος: «Η άνιση μεταχείρηση και ο θυμός μας παίρνουν σάρκα και οστά»
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δημοσίευσε μια ανάρτηση στα social media και ανέφερε πως ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζεται με άνιση μεταχείριση.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είχε εκφράσει νωρίτερα σήμερα (30/11) μέσω ενός story στο instagram το παράπονο τη δυσαρέσκειά του για άνιση μεταχείριση λόγω της εγκατάστασης ενός νέου συστήματος ψύξης στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Αυτή τη φορά ο διοικητικός ηγέτης του Παναθηναϊκού AKTOR δημοσίευσε μια ανάρτηση γράφοντας χαρακτηριστικά: «Η άνιση μεταχείριση έχει αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά. Ο θυμός μου αλλά και όλου του Παναθηναϊκού κόσμου επίσης…».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
