Γιαννακόπουλος: «Αν πέσουμε μαζί με τον Ολυμπιακό, θα τον αποκλείσουμε»
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μίλησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram και… πόνταρε πως ο Παναθηναϊκός θα πάρει φέτος το 8ο του ευρωπαϊκό
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έκανε δηλώσεις μέσω του προσωπικού του λογαριασμό του στο Instagram λέγοντας πως ο Ολυμπιακός δεν θα βρεθεί στο Fina Four του ΟΑΚΑ. Ακόμη πρόσθεσε πως ο Παναθηναϊκός είναι καλύτερη ομάδα και θα σηκώσει το 8ο του ευρωπαϊκό.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Καταρχάς γελάω με όλους που λένε ότι θα έρθει ο Ολυμπιακός να πάρει το ευρωπαϊκό μέσα στο ΟΑΚΑ. Το ευρωπαϊκό θα το πάρουμε εμείς. Τώρα, όσον αφορά το ΟΑΚΑ, είναι δύο οι λόγοι που δεν θα το πάρει. Παραπάνω, αλλά θα πω δύο. Ο ένας είναι ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα.
Αν πέσουμε μαζί του, θα τον αποκλείσουμε σίγουρα. Αν δεν έχει αποκλειστεί από κάποιον άλλον, θα τον κερδίσουμε. Το δεύτερο είναι πως ο Ολυμπιακός, έχοντας ονομάσει “σκάνδαλο” όλο αυτό που έγινε με το ΟΑΚΑ και “άνισες μεταχειρίσεις” κτλ κτλ, η λογική λέει πως δεν θα κατέβει να παίξει. Όπως και τότε έλεγε “σκάνδαλο, Βασιλακόπουλος, κτλ, δεν κατεβαίνουμε…”. Εδώ θα κατέβουν λέτε; Μακάρι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ζέλικο Ομπράντοβιτς: Ο Γιώργος Μπαρτζώκας απέναντι στο… final boss
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
- Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η πρώτη αντίδραση μετά τη μετακίνηση - βόμβα στους Μαϊάμι Χιτ
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Στο τελικό στάδιο οι επαφές με την Άτλας για την πώληση του Χόρχε Σάντσες
- Αθλητικές μεταδόσεις: Που θα δείτε τα έξι ματς του Μουντιάλ 2026
