ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία
Ξεκίνησαν οι εγγραφές για το ναυτιλιακό ομόλογο ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ, της CPLP Shipping Holdings…
Όπως ήταν προγραμματισμένο άρχισαν οι εγγραφές για το ναυτιλιακό ομόλογο ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ, του ομολόγου της της CPLP Shipping Holdings, εταιρία συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη. Συγκεκριμένα, η δημόσια προσφορά θα κρατήσει μέχρι τις 20 Οκτωβρίου, με εγγυήτρια την εταιρία Capital Product Partners του ισχυρού άντρα της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Η απόδοση του ομολόγου έχει καθοριστεί μεταξύ 2,60% με 3,00%, με διάρκεια 5 ετών, σύμφωνα με τους Συντονιστές Κύριους Αναδόχους.
Αξίζει να σημειωθεί πως η απόφαση αυτή του Βαγγέλη Μαρινάκη να στρέψει το ενδιαφέρον του στην ελληνική αγορά, αναβαθμίζει αρχικά την αγορά ναυτιλιακών ομολόγων του Χρηματιστηρίου της Αθήνας, ενώ εκτός αυτού είναι και μία κίνηση ψήφου εμπιστοσύνης του γνωστού εφοπλιστή στην ελληνική οικονομία, αλλά και τη ναυτιλία της χώρας.
Επιπλέον η τιμή 2,6% έως 3%, είναι ελκυστική απόδοση με μειωμένο ρίσκο, απέναντι στο ελληνικό επενδυτικό κοινό.
Η εταιρία του Βαγγέλη Μαρινάκη, Capital Product Partners, ασχολείται περισσότερο με μακροχρόνιες ναυλώσεις, οι οποίες μάλιστα δεν επηρεάζονται από τις έντονες διακυμάνσεις των ναυλαγορών.
Στο μεταξύ αυτό το οποίο έχει γίνει γνωστό, είναι πως τα έσοδα από την έκδοση του ομολόγου, πρόκειται να διατεθούν για την ενίσχυση του στόλου με την προσθήκη τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers). Επένδυση η οποία φτάνει τα 600 εκατομμύρια δολάρια! Πλοία τα οποία είναι νεότευκτα τελευταίας τεχνολογίας, φιλικά προς το περιβάλλον, αφού εκπέμπουν 23% λιγότερους ρύπους από τα πλοία που χρησιμοποιούν συμβατικά καύσιμα και έχουν ήδη ναυλωθεί, για πολλά χρόνια, σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας και κοινής ωφέλειας και συγκεκριμένα στις BP, ENGIE και CHENIERE.
Αναφορικά με τον στόλο της εγγυήτριας εταιρίας, Capital Product Partners, έχει 19 πλοία, εκ των οποίων τα 15 είναι μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 104.000 TEU. Παράλληλα, το ένα πλοίο είναι μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize, ενώ άλλα τρία πλοία είναι νεότευκτα LNG Carriers, τελευταίας γενιάς χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, στα οποία η εταιρεία έχει επενδύσει συνολικά 600 εκατατομμύρια δολάρια έως τώρα!
Στον παραπάνω στόλο πρόκειται να προστεθούν τα τρία νέα πλοία που θα αγοράσει η CPLP Shipping Holdings, φτάνοντας πλέον τα 22 πλοία με επενδύσεις ύψους 1,2 δις δολαρίων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Άρης: Τα... γνωστά «ντου» του Καρυπίδη - Την «έπεσε» στον Τσαγκαράκη και συνεχίζει να δυσφημεί το ελληνικό ποδόσφαιρο!
- Φουρνιέ: Ο Μπαρτζώκας βρήκε τον Ζιντάν του
- Ολυμπιακός-ΑΕΚ: Η αποστολή των «ερυθρόλευκων» - Εκτός ο Εσε
- Κώστας Παπανικολάου: «Το καλεντάρι που έχει στηθεί από Ευρωλίγκα και FIBA είναι προβληματικό»
- Γερεμέγεφ: «Οι ιδέες του Ρουί Βιτόρια είναι περισσότερο επιθετικογενείς» - Σένκεφελντ: «Θετική αύρα ο Ρουί Βιτόρια»