ΑΡΗΣ: Οι Χριστουγεννιάτικες ευχές των ποδοσφαιριστών!
Οι ποδοσφαιριστές του Άρη γιορτάζουν τα Χριστούγεννα και στέλνουν τις καλύτερες ευχές τους!
Έκλεισαν τον χρόνο με νίκη επί του Ιωνικού και πανηγυρική πρόκριση στην οκτάδα του Κυπέλλου επί του ΟΦΗ και έφυγαν άρον άρον για διακοπές! Οι ποδοσφαιριστές του Άρη απολαμβάνουν τις γιορτινές μέρες με οικογενειακή συντροφιά και εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο τον νέο χρόνο, καθώς ονειρεύονται να συνεχίσουν με επιτυχίες και στο 2022!
Δείτε μερικές από τις αναρτήσεις των ποδοσφαιριστών του Άρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότεροι παρέμειναν στην Ελλάδα, όπως οι οικογένειες Ιτούρμπε και Λούκας Σάσα, ενώ ο Ντάνιελ Μαντσίνι έφτασε ήδη στην Κόρδοβα της Αργεντινής και ο Κρισιάν Λόπεθ στην πατρίδα του την Ισπανία.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
