ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΟΝΤΕΪΝΕΡ: Το λιμάνι της Βαλένθια ξεπέρασε τον Πειραιά
Κατά τουλάχιστον μία θέση αναμένεται να υποχωρήσει το λιμάνι του Πειραιά, με βάση την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων το 2021.
Αν και πιο ξεκάθαρη εικόνα, θα υπάρξει τον επόμενο μήνα (ιδίως σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα λιμάνια), φαίνεται πως η τέταρτη θέση που κατέλαβε πέρσι ο Πειραιάς, ήταν προσωρινή, καθώς ήδη το λιμάνι της Βαλένθια διεκδικεί με αξιώσεις τόσο την συγκεκριμένη θέση, όσο και τον τίτλο του μεγαλύτερου λιμανιού εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο.
Το 2020, ο Πειραιάς είχε βρεθεί στην τέταρτη θέση, ξεπερνώντας τόσο τη Βαλένθια, όσο και το γερμανικό λιμάνι της Βρέμης. Από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ είχαν διακινηθεί 4,89 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, ενώ από την Προβλήτα Ι είχαν προστεθεί άλλα 500.000 κοντέινερ, ανεβάζοντας το συνολικό μέγεθος σε 5,4 εκατομμύρια. Φέτος όμως, το τελικό νούμερο, εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί πέριξ των 5,1-5,2 εκατ. κοντέινερ, σημειώνοντας νέα πτώση. Υπενθυμίζεται ότι το 2019 είχαν διακινηθεί συνολικά πάνω από 5,5 εκατ. κοντέινερ, εκ των οποίων τα 5,15 αφορούσαν τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η ίδια η Cosco Shipping Ports, μέσω της θυγατρικής της στην Ελλάδα εταιρείας, δηλαδή της Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ).
Δείτε περισσότερα εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Άρης: Τα... γνωστά «ντου» του Καρυπίδη - Την «έπεσε» στον Τσαγκαράκη και συνεχίζει να δυσφημεί το ελληνικό ποδόσφαιρο!
- Φουρνιέ: Ο Μπαρτζώκας βρήκε τον Ζιντάν του
- Ολυμπιακός-ΑΕΚ: Η αποστολή των «ερυθρόλευκων» - Εκτός ο Εσε
- Κώστας Παπανικολάου: «Το καλεντάρι που έχει στηθεί από Ευρωλίγκα και FIBA είναι προβληματικό»
- Γερεμέγεφ: «Οι ιδέες του Ρουί Βιτόρια είναι περισσότερο επιθετικογενείς» - Σένκεφελντ: «Θετική αύρα ο Ρουί Βιτόρια»