ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Β': Προπονήθηκαν Μαρτίνης και Σουρδής
Την πρώτη του προπόνηση μετά το ματς με τον Λεβαδειακό την Κυριακή (23/01) έκανε η δεύτερη ομάδα του Παναθηναϊκού Β’ εξαιτίας των δυσκολιών που προκάλεσε η κακοκαιρία «Ελπίς».
Η ομάδα του Χαβιέρ Βάθκεθ ξεκίνησε έτσι την προετοιμασία της για τον εκτός έδρας αγώνα κόντρα στην Ρόδο την Κυριακή (30/01-14:45). Το πρόγραμμα των «πρασίνων» περιλάμβανε προθέρμανση, passing game και οικογενειακό διπλό οκτώ εναντίον οκτώ.
Μεγάλο μέρος της προπόνησης έβγαλε ο Μαρτίνης ενώ μετά από πολύ καιρό προπονήθηκε και ο Σουρδής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ B’: Εγχειρίστηκε ο Σουρδής – Έξι μήνες εκτός
Πρόγραμμα αποκατάστασης έκαναν οι Βαγιαννίδης, Σερπέζης και Πάνκα.
Επόμενη προπόνηση το μεσημέρι της Παρασκευής (28/01) στο «Γ. Καλαφάτης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
