ΚΡΙΣ ΚΟΛΜΑΝ: «Δεχθήκαμε δύο εύκολα γκολ»
Για την αναμέτρηση και την ήττα από τον Ιωνικό, μίλησε ο προπονητής του Ατρομήτου Κρις Κόλμαν, μετά το τέλος του αγώνα.
Ο Ουαλός προπονητής δήλωσε απογοητευμένος για την εικόνα του πρώτου μέρους, με το δεύτερο όμως να είναι αυτό που θα ήθελε για την ομάδα του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
«Την εμφάνιση του δευτέρου μέρους ψάχναμε. Κάναμε μεγάλη προσπάθεια για την ανατροπή, αλλά δεν πετύχαμε κι άλλα γκολ. Ήμασταν αφελείς, δεχθήκαμε εύκολα δύο γκολ στο πρώτο μέρος. Δεν μπορείς να δέχεσαι τέτοια γκολ σε αυτό το επίπεδο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
