Super League: Παίκτης του μήνα για τον Φλεβάρη αναδείχθηκε ο Σεμπαστιάν Παλάσιος
Ο Σεμπαστιάν Παλάσιος του Παναθηναϊκού αναδείχθηκε καλύτερος παίκτης της Super League για τον Φλεβάρη μετά την καθιερωμένη ψηφοφορία που διεξήθχη από την λίγκα.
Ο Αργεντινός εξτρέμ του «τριφυλλιού» σημείωσε 4 τέρματα σε 6 παιχνίδια τον μήνα αυτό όντας ο απόλυτος πρωταγωνιστής για τη ομάδα του. Στην σχετική ψηφοφορία της διοργανώτριας συγκέντρωσε το 38,05% των ψήφων και ανέβηκε στην κορυφή αφήνοντας δεύτερον τον Ντανιέλ Μαντσίνι του Άρη με 24,47% και τρίτο τον Γιαν Εμβιλά του Ολυμπιακού με 22,71%.
View this post on Instagram
Δείτε τα τρία από τα τέσσερα γκολ του Σεμπαστιάν Παλάσιος:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
