Λίβερπουλ: Εταιρία κρυπτονομισμάτων... χρυσώνει τη φανέλα της

Λίβερπουλ: Εταιρία κρυπτονομισμάτων… χρυσώνει τη φανέλα της για να μπει βασικός χορηγός

Η Λίβερπουλ φέρεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρεία κρυπτονομισμάτων προκειμένου να γίνει ο βασικός χορηγός της φανέλας των «Reds», από τον Ιούνιο του 2023. 

Η ομάδα του Γιούργκεν Κλοπ στην παρούσα φάση, έχει συμβόλαιο συνεργασίας με την βρετανική πολυεθνική εταιρεία τραπεζικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών με έδρα το Λονδίνο, Standard Chartered, από τη σεζόν 2010-11, το οποίο λήγει τον Μάιο του 2023. Αποφέρει στον αγγλικό σύλλογο κέρδη ύψους 48 εκ. ευρώ ετησίως. Ωστόσο, όπως αποκάλυψε η Athletic, αν και γίνονται διαπραγματεύσεις για επέκταση του deal, ο σύλλογος έχει επαφές με εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα ΜΜΕ, στον τουρισμό, στα ηλεκτρονικά έιδη αλλά και εταιρείες κρυπτονομισμάτων. 

«Η Λίβερπουλ ενδέχεται να γίνει ο πρώτος σύλλογος στην Premier League που θα υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με εταιρεία κρυπτονομισμάτων, ώστε να γίνει ο βασικός χορηγός φανέλας. Η ομάδα ζητάει 83 εκ. ευρώ για 2 χρόνια», αναφέρει το αποκλειστικό ρεπορτάζ του Ντέιβιντ Όρστεϊν της Athletic και συμπληρώνει ότι εντός των επόμενων 8 εβδομάδων θα γίνει γνωστή η έκβαση των διαπραγματεύσεων. 

Την ίδια ώρα, άλλοι έξι σύλλογοι της Premier League έχουν συμφωνίες με την εταιρεία κρυπτονομισμάτων Socios, αλλά σε καμία από αυτές δεν αποτελεί τον κύριο χορηγό της φανέλας. Πρόκειται για τις Άρσεναλ, Άστον Βίλα, Κρίσταλ Πάλας, Έβερτον, Λιντς και Μάντσεστερ Σίτι. 

Νέοι ορίζοντες για την αξιοποίηση του brand name της 

Η Λίβερπουλ τον τελευταίο καιρό είναι σε αναζήτηση νέων συνεργατών και διαρκούς ανάλυσης της αγοράς, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τις εμπορικές της δυνατότητες και το ισχυρό brand name της. Οι διοικούντες του συλλόγου έχουν ως πολιτική, να αξιοποιήσουν στο έπακρο την επιτυχία και την παγκόσμια απήχηση του κλαμπ, φτάνοντας αλλά και ξεπερνώντας τους υπόλοιπους ανταγωνιστικούς συλλόγους της Premier League, όπως η Γιουνάιτεντ και η Σίτι, σε αυτό το πεδίο. Ειδικά μετά τις «πληγές» που άφησε πίσω της η πανδημία. 

Είναι ενδεικτικό ότι η Μάντσεστερ Σίτι έχει κάνει την καλύτερη συμφωνία χορηγίας της φανέλας, με την Etihad Airways να πληρώνει περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η αντίστοιχη της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με την TeamViewer έχει οριστεί στα 56 εκ. ευρώ ανά σεζόν.

Ουσιαστικά, οι «Reds» είναι στο επίπεδο της Άρσεναλ και της Τότεναμ, με τα 48 εκ. ευρώ που της αποφέρει το deal με την Standard Chartered. 

H Ίντερ, τον περασμένο Ιούλιο ανακοίνωσε τη συμφωνία με την πλατφόρμα Socios, που υποστηρίζεται από το ψηφιακό νόμισμα Chiliz $CHZ και αντικατέστησε την κορυφαία εταιρεία ελαστικών, Pirelli στο μπροστινό μέρος της φανέλας των «νερατζούρι», μετά από 26 χρόνια! 

Τον Σεπτέμβριο του 2021, Φιλαδέλφεια Σίξερς έγιναν η πρώτη ομάδα του NBA που υπέγραψε συμφωνία με εταιρεία κρυπτονομισμάτων, ανακοινώνοντας την crypto.com ως χορηγό φανέλας, έναντι 10 εκ. δολαρίων ετησίως. 

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News