Formula 1: «Mad Max» και στον Καναδά

Ο Μαξ Φερστάπεν παίζοντας μαεστρική άμυνα κράτησε πίσω του για 15 συνεχόμενους γύρους τον Κάρλος Σάινθ εκμεταλλευόμενος τον πολύ δυνατό κινητήρα της φετινής Ρεντ Μπουλ και πανηγύρισε άλλη μια μεγάλη νίκη. Συμπλήρωσε το βάθρο ο Χάμιλτον με τον Ράσελ τέταρτο και τον εντυπωσιακό Λεκλέρκ πέμπτο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Εκκίνηση χωρίς απρόοπτα, κράτησε εύκολα τη θέση του ο Φερστάπεν

Μπορεί ο Φερνάντο Αλόνσο να… ορκίστηκε να επιτεθεί στον Ολλανδό Παγκόσμιο Πρωταθλητή όμως άπαντες γνωρίζουν ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα μόνο εύκολο δεν είναι. Ο Μαξ Φερστάπεν πραγματοποίησε μια εκπληκτική εκκίνηση και δεν έδωσε το δικαίωμα σε κανέναν από τους δύο Ισπανούς να σκεφτούν να τον περάσουν. Δραματικές αλλαγές δεν υπήρξαν στην εκκίνηση με τους πρώτους πέντε να κρατούν τη θέση τους – με τον Μάγκνουσεν να ακουμπά τον Χάμιλτον στην προσπάθεια του να τον περάσει με τα δράματα όμως να αποφεύγονται – και μόνο τον Μικ Σουμάχερ να πέφτει από την έκτη στην όγδοη θέση.

Στον τρίτο γύρο όπως συμβαίνει σε κάθε αγώνα ενεργοποιήθηκε το DRS με τον Σάινθ να μη χάνει χρόνο και να περνά με την πρώτη ευκαιρία τον Φερνάντο Αλόνσο για τη δεύτερη θέση. Αντίστοιχα, δεν έχασε καθόλου χρόνο ούτε ο Τζορτζ Ράσελ ο οποίος πέρασε στην πέμπτη θέση. Στον 7ο γύρο αναγκάστηκε από τους αγωνοδίκες να περάσει στα πιτ για αλλαγή πτέρυγας ο Κέβιν Μάγκνουσεν μετά την επαφή που είχε με τον Χάμιλτον. Πιο πίσω, Πέρεζ και κυρίως Λεκλέρκ έκαναν έναν ήρεμο αγώνα στην προσπάθειά τους να ελαχιστοποιήσουν τη χασούρα. Μέχρι τον ένατο γύρο…

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Εγκατέλειψε ο Πέρεζ με πρόβλημα στο κιβώτιο

Στον ένατο γύρο ο Σέρχιο Πέρεζ εγκατέλειψε λόγω μηχανολογικού προβλήματος (πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων) φέρνοντας για πρώτη φορά στον αγώνα την ένδειξη του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Στον αμέσως επόμενο γύρο αποφάσισαν να μπουν για αλλαγή ελαστικών ο πρωτοπόρος Μαξ Φερστάπεν και ο τέταρτος Λιούις Χάμιλτον, περνώντας από τη μέση στη σκληρή γόμα της Pirelli. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να οδηγεί τον αγώνα ο Κάρλος Σάινθ, με τον Αλόνσο στη δεύτερη θέση και τον Φερστάπεν τρίτο με πιτ στοπ με τον Ολλανδό, όμως να χρειάζεται μόλις πέντε γύρους για να προσπεράσει τον Ισπανό δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Πιο πίσω, η πιο συναρπαστική μάχη ήταν το τρενάκι της δέκατης θέσης ανάμεσα σε Άλμπον, Μπότας, Λεκλέρκ και Νόρις.

Στον 20ο γύρο παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας του Μικ Σουμάχερ ο οποίος βρισκόταν σε έναν εξαιρετικό αγώνα και όδευε ολοταχώς προς τους πρώτους του βαθμούς για το φετινό πρωτάθλημα. Όλοι οι πιλότοι που βρίσκονταν κοντά στα πιτ και δεν είχαν κάνει αλλάξει ελαστικά μέχρι τότε βρήκαν την ευκαιρία τους και προχώρησαν στην αλλαγή τους λόγω του δεύτερου σημερινού VSC. Οριακά πρόλαβε να μπει ο Κάρλος Σάινθ ο οποίος είδε τον Χάμιλτον να πλησιάζει επικίνδυνα στην έξοδο του pit lane. Ο Ισπανός της Φεράρι όμως κράτησε τη θέση του και δυο γύρους αργότερα ξαναπέρασε τον Αλόνσο, ο οποίος ακολουθούσε μια εντελώς διαφορετική στρατηγική, επιλέγοντας να μείνει κι άλλο έξω φορώντας τη μέση γόμα κι έτσι έχασε και την τρίτη θέση από τον Βρετανό 7 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Στον 44ο γύρο μπήκε για τη δεύτερη αλλαγή του ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός προβληματίστηκε ελαφρώς καθώς βγήκε μόλις πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον ο οποίος όμως δεν αποδείχτηκε μεγάλο εμπόδιο καθώς μπήκε κι εκείνος για τη δική του αλλαγή έναν γύρο αργότερα. Τον Χάμιλτον ακολούθησε και ο Τζορτζ Ράσελ με τον νεαρό της Μερσέντες να βγαίνει στην τέταρτη θέση και τη Μερσέντες να κρατά το 3-4 σε άλλη μια μεστή εμφάνιση για τα «ασημί βέλη» τα οποία μπορεί να μη διεκδικούν νίκες αλλά παίρνουν σε κάθε αγώνα κάτι περισσότερο από αυτό που τους αναλογεί. Στις πιο πίσω θέσεις, η Φεράρι καθυστέρησε στην αλλαγή ελαστικών του Λεκλέρκ και τον έβγαλε πίσω από το τρενάκι της ένατης θέσης για την οποία μάχονταν Στρολ, Ζου, Τσουνόντα και Ρικιάρντο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Η απειρία του Τσουνόντα έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας και ξανά δράση στην κορυφή

Το αυτοκίνητο ασφαλείας που περίμενε ο Κάρλος Σάινθ ήρθε στον 49ο γύρο με τον Γιούκι Τσουνόντα να χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του και να καταλήγει στις μπαριέρες στην πρώτη στροφή, αμέσως μετά την αλλαγή ελαστικών του. Η Φεράρι τράβηξε αμέσως στα πιτ τον Ισπανό και του έβαλε νέο σετ σκληρής γόμας, έξι γύρους πιο φρέσκο από αυτό του Μαξ Φερστάπεν, τον οποίο και έπρεπε να περάσει για να πάρει την πρώτη του νίκη με τη Σκουντερία. Στα πιτ μπήκε και ο Αλόνσο ώστε να βγει μπροστά από τον Λεκλέρκ και να έχει φρέσκο σετ ώστε να υπερασπιστεί τη θέση του.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Οδήγηση Παγκόσμιου Πρωταθλητή από τον Φερστάπεν, κράτησε πίσω του τον Σάινθ για 15 γύρους

Στον 55ο γύρο αποχώρησε το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον Φερστάπεν να κρατά πίσω του τον Κάρλος Σάινθ στην επανεκκίνηση όμως να μην είναι σε θέση να ανοίξει τη διαφορά από τον Ισπανό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο πιλότος της Φεράρι να έχει DRS. Μπορεί πιο πίσω ο Λεκλέρκ να πραγματοποιούσε τη μια προσπέρασε μετά την άλλη όμως όλα τα φώτα ήταν στραμμένα στη μάχη της κορυφής και το κυνήγι του Σάινθ στον Φερστάπεν. Για 15 γύρους ο Ισπανός ήταν κολλημένος πίσω από τον Ολλανδό όμως ο απίστευτα δυνατός κινητήρας του φετινού μονοθεσίου της Ρεντ Μπουλ και ασφαλώς το αστείρευτο οδηγικό ταλέντο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή τον έφεραν για άλλη μια φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Λιούις Χάμιλτον, επιστρέφοντας στις καλές εμφανίσεις με τον “κύριο σταθερό” Τζορτζ Ράσελ στην τέταρτη θέση συνεχίζοντας το εντυπωσιακό σερί του με τερματισμό στην πρώτη πεντάδα κάθε αγώνα ενώ πέμπτος βρέθηκε ο συγκινητικός Σαρλ Λεκλέρκ ο οποίος ελαχιστοποίησε τη χασούρα λόγω της αλλαγής κινητήρα που τον ανάγκασε να εκκινήσει 19ος.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:

1. Φερστάπεν
2. Σάινθ
3. Χάμιλτον
4. Ράσελ
5. Λεκλέρκ
6. Οκόν
7. Αλόνσο
8. Μπότας
9. Ζου
10. Στρολ
11. Ρικιάρντο
12. Φέτελ
13. Άλμπον
14. Γκασλί
15. Νόρις
16. Λατίφι
17. Μάγκνουσεν
Δεν τερμάτισαν οι Τσουνόντα, Μ. Σουμάχερ και Πέρεζ

Αναλυτικά η βαθμολογία των πιλότων:

1. Φερστάπεν: 175
2. Πέρεζ: 129
3. Λεκλέρκ: 126
4. Ράσελ: 111
5. Σάινθ: 102
6. Χάμιλτον: 77
7. Νόρις: 50
8. Μπότας: 44
9. Οκόν: 39
10. Αλόνσο: 22
11. Γκασλί: 16
12. Μάγκνουσεν: 15
13. Ρικιάρντο: 15
14. Φέτελ: 13
15. Τσουνόντα: 11
16. Ζου: 3
17. Άλμπον: 3
18. Στρολ: 3
Χωρίς βαθμό οι Μ. Σουμάχερ, Χούλκενμπεργκ και Λατίφι

Αναλυτικά η βαθμολογία των κατασκευαστών: 

1. Ρεντ Μπουλ: 304
2. Φεράρι: 228
3. Μερσέντες: 188
4. Μακλάρεν: 65
5. Αλπίν: 61
6. Άλφα Ρομέο: 47
7. Άλφα Τάουρι: 27
8. Άστον Μάρτιν: 16
9. ΧΑΑΣ: 15
10. Γουίλιαμς: 3

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News