Formula 1: Φεράρι – Ρεντ Μπουλ, μέρος δεύτερο

Το δεύτερο μισό της σεζόν ξεκινά στη Γαλλία με τον Μαξ Φερστάπεν και τη Ρεντ Μπουλ να βρίσκονται στην κορυφή των πρωταθλημάτων πιλότων και κατασκευαστών με σχετική διαφορά από Σαρλ Λεκλέρκ και Φεράρι.

Πέρασαν κιόλας 11 αγώνες εκ των οποίων οι περισσότεροι προσέφεραν άπλετο θέαμα, συναρπαστικές μάχες και αρκετές… δραματικές στιγμές. Μετά το πέρας του πρώτου μισού της σεζόν, η Ρεντ Μπουλ και ο Μαξ Φερστάπεν απολαμβάνουν την μοναξιά της κορυφής. Η αυστριακή ομάδα έχει δημιουργήσει ένα ταχύτατο μονοθέσιο επενδύοντας κυρίως στη δύναμη του κινητήρα της Χόντα και βλέπει από τη μία τον Μαξ Φερστάπεν να οδηγεί στην πλειοψηφία των αγώνων σαν Παγκόσμιος Πρωταθλητής και από την άλλη τον Σέρχιο Πέρεζ να συμπληρώνει ιδανικά το παζλ μέσα από τις σταθερές του εμφανίσεις.

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

 

Φέτος, οι Αυστριακοί δεν παίζουν μόνοι τους. Αντίπαλός τους, βέβαια, δεν είναι η Μερσέντες, αλλά η Φεράρι. Στη Σκουντερία κατάφεραν μετά από χρόνια να δημιουργήσουν ένα μονοθέσιο αντάξιο της ιστορίας τους το οποίο τους δίνει τη δυνατότητα να παλεύουν για νίκες σε κάθε πίστα. Η διαφορά της βαθμολογίας και των δύο πρωταθλημάτων (οδηγών και κατασκευαστών) δεν αποτυπώνει σε καμία περίπτωση τις ελάχιστες διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των μονοθεσίων. Η ιταλική ομάδα, όμως, έχει καταφέρει είτε μέσω λαθών στο κομμάτι της στρατηγικής είτε μέσω προβλημάτων αξιοπιστίας, να προσφέρει στο πιάτο είτε εύκολες νίκες για τους αντιπάλους της (π.χ. Βαρκελώνη, Μπακού) είτε να χαρίζει εύκολους πόντους (π.χ. Σίλβερστοουν, Σπίλμπεργκ).

Όλοι όσοι ασχολούνται με το άθλημα δε βλέπουν τον τρόπο με τον οποίο η Σκουντερία θα καταφέρει να επανέλθει σε τροχιά τίτλου. Ειδικά εφόσον ο Σαρλ Λεκλέρκ δεν έχει την ίδια αντιμετώπιση με αυτή που έχει ο μεγάλος του αντίπαλος Μαξ Φερστάπεν από τη δική του ομάδα. Ο Κρίστιαν Χόρνερ είναι μαθημένος σε τέτοιου είδους καταστάσεις και αισθάνεται ανακουφισμένος όταν καταλαβαίνει πως δεν ανταγωνίζεται τον Τότο Βολφ, αλλά τον Ματία Μπινότο. Η απόφαση του Ιταλού υπεύθυνου της Φεράρι για ισότητα μεταξύ των πιλότων του είναι ένας από τους κυριότερους λόγους για τον οποίο ο Λεκλέρκ βρίσκεται 38 βαθμούς πίσω από τον Ολλανδό. Τον τελευταίο καιρό μπορεί ο Σάινθ να έχει βρει τον καλό του εαυτό, όμως τη φετινή χρονιά δεν δείχνει να είναι αυτός που μπορεί να επαναφέρει τη Σκουντερία στην κορυφή του πρωταθλήματος των πιλότων.

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

 

Το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο μπροστά. Για την ακρίβεια έχει επιπλέον 11 αγώνες, αρχής γενομένης από το Γαλλικό Γκραν Πρι στην πίστα  «Πολ Ρικάρντ». Μια διαδρομή που «στα χαρτιά» φαίνεται να ταιριάζει περισσότερο στην Ρεντ Μπουλ. Ο αγώνας αυτός θα δώσει τις απαντήσεις στα βασικότερα ερωτήματα που τίθενται για τη συνέχεια. Θα μπορέσει η Φεράρι να επανέλθει σε τροχιά τίτλου βάζοντας δύσκολα στη Ρεντ Μπουλ και τον Φερστάπεν; Πόσο βελτιωμένη είναι η Μερσέντες και τί ρόλο θα παίξουν τα «ασημί βέλη» των Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ στη μάχη του τίτλου;

Η βαθμολογία των πιλότων:

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

 

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News