Formula 1: Απόλυτος κυρίαρχος Φερστάπεν, pole position στη Σουζούκα
Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε ταχύτερο γύρο από τους Λεκλέρ και Σάινθ και θα εκκινήσει πρώτος τον αυριανό αγώνα. Ολοταχώς για την μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματος ο Ολλανδός.
Μετά την κακή παρένθεση της Σιγκαπούρης, ο Μαξ Φερστάπεν θέλει να «ξεμπερδεύει» με την μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στην επιστροφή της Σουζούκα μετά το 2019, ο Ολλανδός κατάφερε να πανηγυρίσει την Pole Position. Δεύτερος ο Λεκλέρ, τρίτος ο Σάινθ.
Q1: Έκπληξη με Γκασλί εκτός, τι πιο σύνηθες στην τελευταία σειρά της εκκίνησης
Με τρεις πιλότους να χάνουν την πρόκριση όντας στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου ολοκληρώθηκε η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών. Ο Άλεξ Άλμπον αποκλείστηκε για 55 χιλιοστά, ο Πιερ Γκασλί στον εντός έδρας αγώνα της Χόντα αντιμετώπισε θέματα με το σύστημα πέδησης και μπλόκαρε στην τελευταία του προσπάθεια πράγμα που τον έφερε εκτός για 66 χιλιοστά ενώ και ο Κέβιν Μάγκνουσεν βρέθηκε 96 χιλιοστά πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Στις τελευταίες δύο θέσεις βρέθηκαν (μάλλον όχι συμπτωματικά) οι… δύο Καναδοί Στρολ και Λατίφι. Δυστυχώς για τον τελευταίο, η κατάσταση αυτή είναι κάτι που δεν προκαλεί καμία έκπληξη. Ασφαλώς και υπάρχει πίεση, ασφαλώς και ο Λατίφι δεν διανύει και την καλύτερή του περίοδο εντός πίστας, κάτι που φάνηκε ξεκάθαρα και στο χθεσινό απίστευτο στιγμιότυπο στο οποίο έχασε τη στροφή και κατηγορούσε το μονοθέσιο.
Q2: Μάχη τριών χιλιοστών μεταξύ Φέτελ και Ρικιάρντο για την είσοδο στον «τελικό» των κατατακτήριων
Η μάχη της δεύτερης περιόδου εξελίχθηκε με συναρπαστικό τρόπο. Αρχικά Φερστάπεν, Σάινθ και Λεκλέρκ πραγματοποίησαν τρεις ταχύτατους γύρους που τους έφεραν σε απόσταση 150 χιλιοστών, με τον Πέρεζ να ακολουθεί πιο πίσω. Αργότερα ο Μεξικανός κατάφερε να βελτιώσει και να βρεθεί στην πρώτη θέση του Q2, με τους ανταγωνιστές του όμως να έχουν επιλέξει να μείνουν στα πιτ.
Όσον αφορά τη μάχη της δεκάδας, εκεί οι θέσεις άλλαζαν συνεχώς. Ο μόνος που ουσιαστικά δεν μπήκε στη διεκδίκηση της δεκάδας ήταν ο Μικ Σουμάχερ, ο οποίος όμως θα ξεκινήσει για ακόμα μια φορά στους τελευταίους αγώνες μπροστά από τον Κέβιν Μάγκνουσεν. Εν τέλει, με τους Ζου και Τσουνόντα να μην καταφέρνουν να βρεθούν κοντά στη δεκάδα, η μάχη επικεντρώθηκε στους Φέτελ, Ρικιάρντο και Ράσελ με τον Βρετανό να βρίσκεται σε εκείνο το σημείο μόλις ένα χιλιοστό πίσω από τον Αυστραλό, ο οποίος με τη σειρά του είχε κάνει μόλις τρία χιλιοστά πιο αργό γύρο από τον Φέτελ. Ο Βρετανός, όμως, βελτίωσε και ο Αυστραλός θα εκκινήσει 11ος.
Q3: Ο Φερστάπεν κέρδισε από την πρώτη του προσπάθεια τις Φεράρι
Στις πρώτες προσπάθειες των πιλότων ο Μαξ Φερστάπεν πήρε μια διαφορά ασφαλείας καθώς ο δεύτερος Λεκλέρ και ο τρίτος Σάινθ έκαναν πιο αργό γύρο για 253 και 398 χιλιοστά αντίστοιχα. Αυτός που έδειχνε να το απολαμβάνει περισσότερο ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος ευχαριστούσε διαρκώς την ομάδα του για το καλό μονοθέσιο ενώ αποθέωνε και την πίστα της Σουζούκα.
Στις δεύτερες προσπάθειες οι δύο πιλότοι της Φεράρι δεν κατάφεραν να βελτιώσουν. Ο Λεκλέρ έμεινε πίσω για 10 μόλις χιλιοστά ενώ ο Σάινθ για 53. Ο Πέρεζ δεν μπήκε ποτέ στη μάχη της pole position και έμεινε τέταρτος με τους Οκόν, Χάμιλτον, Αλόνσο, Ράσελ, Φέτελ και Νόρις να συμπληρώνουν τη δεκάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Super League: Η βαθμολογία - Η ισοπαλία στο ΟΑΚΑ έφερε τον ΠΑΟΚ στην κορυφή
- Παναθηναϊκός: Η πρώτη εκτίμηση για τον τραυματισμό του Ιωαννίδη
- Αταμάν: «Ικανοποιημένος μόνο από τον Καλαϊτζάκη – Δεν παίζουμε καλό μπάσκετ»
- Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 0-2: Οι αλλαγές έφεραν τη νίκη πρωτιάς
- Καρδίτσα-Παναθηναϊκός 66-80: Με σούπερ Καλαϊτζάκη και Γιουρτσεβέν