Formula 1: Τέλος και επίσημα ο Μπινότο από Φεράρι - Οι πιθανοί αντικαταστάτες του

AMNA

Ο Ματία Μπινότο παραιτήθηκε από τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή της Σκουντερία Φεράρι. Ποια τα σενάρια αντικατάστασής του.

Μια σχέση που πέρασε πολλά αλλά εν τέλει δεν κατέληξε πουθενά έφτασε στο τέλος της. Ο Ματία Μπινότο παραιτήθηκε από τη θέση του ως επικεφαλής της Σκουντερία Φεράρι, σε μια εξέλιξη που μόνο έκπληξη δεν προκάλεσε στον κόσμο της Formula 1.

«Αποχωρώ από μια εταιρεία που αγαπώ, της οποίας είμαι μέλος εδώ και 28 χρόνια. Ξέρω πως έχω καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να πετύχω τους στόχους που τέθηκαν. Αφήνω μια ενωμένη και αναπτυσσόμενη ομάδα.

Μια δυνατή ομάδα, έτοιμη να πετύχει τους υψηλότερους στόχους. Νομίζω ότι είναι το σωστό βήμα αυτή τη στιγμή όσο δύσκολη κι αν ήταν αυτή η απόφαση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους στο Gestione Sportiva που μοιράστηκαν αυτό το ταξίδι μαζί μου», ήταν τα αποχαιρετιστήρια λόγια του Ιταλού.

Ο Ιταλός ναι μεν ήταν ο κύριος υπεύθυνος για την κατασκευή ενός εξαιρετικά ανταγωνιστικού μονοθεσίου αλλά ήταν και ο κύριος υπαίτιος για την… κατρακύλα της ομάδας του μέσα στη σεζόν. Μετά και τη δεύτερη νίκη της Σκουντερία και του Σαρλ Λεκλέρ στην Αυστραλία, η Φεράρι κατάφερε να κερδίσει μόλις δύο ακόμη φορές και είδε τον Μαξ Φερστάπεν να κατακτά διά περιπάτου τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του ενώ λίγο έλειψε να χάσει και τη δεύτερη θέση των κατασκευαστών από την Μερσέντες.

Μπινότο πλέον, δεν υπάρχει και επίσημα. Ποιος θα είναι, όμως, ο αντικαταστάτης του; Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ από το χώρο της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, φαβορί για τη θέση του ως επικεφαλής της Σκουντερία είναι ο Φρεντ Βασέρ. Ο Γάλλος τα τελευταία χρόνια έχει τον ίδιο ρόλο στην Άλφα Ρομέο.

Τις τελευταίες μέρες, βέβαια, έχει κυκλοφορήσει ένα… ονειρικό σενάριο για τους φίλους της ιταλικής φίρμας. Το σενάριο αυτό θέλει τον Τζον Έλκαν και τους διοικούντες της Φεράρι να έχουν προσεγγίσει για πιθανή συνεργασία τον Ρος Μπρον. Ο Ρος Μπρον ήταν μαζί με τον Ζαν Τοντ οι κύριοι υπεύθυνοι της δυναστείας του Μίχαελ Σουμάχερ, ήταν αυτός που πήρε το μονοθέσιο της Χόντα και το έκανε μονοθέσιο πρωταθλητή (Τζένσον Μπάτον 2009) ενώ ήταν αυτός που ξεκίνησε το εγχείρημα της Μερσέντες η οποία κυριάρχησε από το 2014 μέχρι το 2020.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News