FORMULA 1: Οι πιθανές αλλαγές κινητήρων σε Red Bull και Mercedes

Η μάχη Φερστάπεν και Χάμιλτον μπορεί να κριθεί από την αξιοπιστία των κινητήριων μονάδων της Honda και της Mercedes.

Βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο της σεζόν. Ο Φερστάπεν προηγείται με 5 βαθμούς του Χάμιλτον και απομένουν 8 αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος. Οι δυο τους έχουν αποδείξει ότι δεν θα σηκώσουν το πόδι από το γκάζι ακόμη κι αν αυτό τους στείλει στις μπαριέρες . Η πρόσφατη σύγκρουσή τους είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν στο ιταλικό grand prix και ο Φερστάπεν κουβαλάει ποινή 3 θέσεων στο grid του ρωσικού gp.

O… πονοκέφαλος των ομάδων με τις κινητήριες μονάδες

Ένα από τα μεγάλα θέματα και της φετινής σεζόν είναι ο περιορισμός στη χρήση κινητήρων. Με δεδομένο ότι μιλάμε για το μεγαλύτερο πρωτάθλημα σε διάρκεια, ο κανονισμός των 3 κινητήρων ανά πιλότο δημιουργεί… πονοκέφαλο στις ομάδες. Η Red Bull εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Πέρεζ στις κατατακτήριες δοκιμές του Σπα και προχώρησε στον 4ο κινητήρα αφού έτσι κι αλλιώς ο Μεξικανός θα εκκινούσε από τη 16η θέση (η αλλαγή ολόκληρης της κινητήριας μονάδας σημαίνει εκκίνηση από την τελευταία θέση). Η Mercedes δεν περίμενε κάποια ατυχία του Μπότας σε κατατακτήριες δοκιμές και προχώρησε στη Μόντσα σε αλλαγή κινητήρα. Δικαιώθηκε απόλυτα με την επιλογή της αφού ο Φινλανδός πραγματοποίησε την καλύτερη φετινή του εμφάνιση και μάζεψε 18 βαθμούς σε ένα τριήμερο που εξέτισε ποινή 20 θέσεων στο grid.

Σκέφτεται αλλαγή κινητήρα η Red Bull

Ο Μαξ Φερστάπεν θεωρήθηκε υπεύθυνος για τη σύγκρουση με τον Χάμιλτον και η ποινή των 3 θέσεων στο grid στη Ρωσία, κάνουν τους ανθρώπους της Red Bull να σκέφτονται να προχωρήσουν σε αλλαγή κινητήρα στο Σότσι. Η συγκεκριμένη πίστα ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της Mercedes και αυτό θα το υπολογίσουν στην αυστριακή ομάδα. Ο Ολλανδός πιλότος ακόμη κι αν κάνει την ανατροπή στις κατατακτήριες δοκιμές, θα εκκινήσει στην καλύτερη των περιπτώσεων, στην τέταρτη θέση. Άρα δεν μοιάζει κακή επιλογή να προχωρήσει στην αλλαγή που δείχνει να είναι υποχρεωτική για λόγους αξιοπιστίας. Σε μία τέτοια περίπτωση, ο Φερστάπεν θα εκκινήσει από το τέλος του grid, θα έχει ελεύθερη επιλογή ελαστικών και θα προσπαθήσει να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.

Η Mercedes θα προσπαθήσει να μην αλλάξει κινητήρα στον Χάμιλτον

Τα παιχνίδια στρατηγικής στη Formula 1, έχουν μπει εδώ και χρόνια στη ζωή μας. Ο Τότο Βολφ δήλωσε ότι ο Χάμιλτον δεν θα αλλάξει κινητήρα ως το τέλος της σεζόν, εκτός κι αν υπάρξει κάποιο απρόοπτο. Αυτό μπορεί να ακούγεται ως μεγάλο πλεονέκτημα του Βρετανού έναντι του Φερστάπεν, αλλά μοιάζει και δύσκολο να ισχύσει. Ακόμη κι αν το προσπαθήσουν στη Mercedes, σίγουρα θα πρέπει να κάνουν… εκπτώσεις στην ισχύ του κινητήρα για να μην έχουν πρόβλημα αξιοπιστίας.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News