Formula 1 Ιταλία: Θρίαμβος του Λεκλέρ στην έδρα της Ferrari!

Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν ο μεγάλος νικητής στο Γκραν Πρι της Ιταλίας, υπερσκελίζοντας τις δύο McLaren του Πιάστρι και του Νόρις και βάζοντας φωτιά στο πρωτάθλημα.

Ο 16ος αγώνας της φετινής σεζόν της Formula 1 που διεξήχθη στην διάσημη πίστα της Μόντσα στην Ιταλία, προσέφερε φανταστικές στιγμές σε όλους τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μεγάλος νικητής ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ της «γηπεδούχου» Ferrari, πάνω από τις McLaren του Πιάστρι και του Νόρις, για πρώτη φορά έπειτα από το 2019 και δεύτερη στη φετινή χρονιά μετά το Γκραν Πρι της πατρίδας του, του Μονακό.

No description available.

Η εκκίνηση του αγώνα, ήταν επεισοδιακή, με τον Πιάστρι και τον Λεκλέρ να προσπερνούν τον Λάντο Νόρις που είχε την pole position, ενώ και ο Ράσελ δέχθηκε προσπέραση από τον Σάινθ στην πρώτη στροφή. Ο οδηγός που έχασε τις περισσότερες θέσεις στον αγώνα ήταν ο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος με ένα του γλίστρημα βρέθηκε από την δέκατη στη δέκατη έκτη θέση.

Στον ένατο γύρο, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για τη σύγκρουση με τον Χούλκενμπεργκ, ο οποίος με τη σειρά του έλαβε τη διπλάσια ποινή διότι ανάγκασε τον Τσουνόντα να εγκαταλείψει, ενώ δύο γύρους αργότερα, ο Ράσελ μπήκε στα πιτς για να αλλάξει την εμπρόσθια αεροτομή του έπειτα από την επαφή που είχε με τον Σάινθ στον πρώτο γύρο. Στον 15ο γύρο, η McLaren έφερε τον Νόρις στα πιτς για να βάλει τη σκληρή γόμα, με στόχο φυσικά να προσπεράσει τη Ferrari του Λεκλερ, όταν αυτό θα είναι πρόσφορο, με την «γηπεδούχο» της πίστας να απαντά βάζοντας τον Μονεγάσκο, δίχως όμως αποτέλεσμα, με τη στρατηγική των Βρετανών να αποδίδει. Ποινή δέχτηκε και η έτερη Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν για σύγκρουση με τον Πιερ Γκασλί της Alpine.

Λίγους γύρους μετά στον 18ο, οι αγωνοδίκες τιμώρησαν ξανά τον Ρικιάρντο, αυτή τη φορά με δέκα δευτερόλεπτα, διότι οι μηχανικοί του υπέπεσαν σε λάθος κατά την έκτιση της πρώτης ποινής. Στον 23ο γύρο, ο Μαξ Φερστάπεν που είχε επωφεληθεί από τις στάσεις των υπολοίπων, μπήκε στα πιτς για να βάλει και το δεύτερο σετ σκληρής γόμας που δικαιούνται οι ομάδες, με σημαντική καθυστέρηση (6,2 δευτερόλεπτα), επιτρέποντας στη McLaren να πάρει και πάλι την πρωτοκαθεδρία.

Από τον 25ο ως τον 28ο γύρο, ο Όσκαρ Πιάστρι έκανε τον ένα ταχύτερο γύρο πίσω από τον άλλο, επιβεβαιώνοντας την εκπληκτική κατάσταση στην οποία ευρίσκεται τους τελευταίους μήνες η McLaren, με τον Νόρις να προσθέτει έναν ακόμη στον αμέσως επόμενο στο ενεργητικό της ομάδας του Γουόκινγκ. Προϊόντος του χρόνου, τα ελαστικά του Άγγλου τον εγκατέλειπαν με αποτέλεσμα στον 33ο γύρο να μπει για δεύτερη φορά στα πιτς και να βάλει και το δεύτερο σετ σκληρής γόμας. Πέντε γύρους μετά, μπήκε και ο Πιάστρι που είχε την πρώτη θέση, για να κάνει ό,τι έκανε και ο ομόσταβλός του, με τις δύο Ferrari να περνάνε μπροστά.

Στον 40ο γύρο, είδαμε μια εξαιρετική μάχη ανάμεσα στους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος, Φερστάπεν και Νόρις, με τον Άγγλο να αφήνει πίσω του τον Ολλανδό στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Πέντε γύρους αργότερα, ο Πιάστρι άφησε πίσω του τον αποκαμωμένο από πλευράς ελαστικών Κάρλος Σάινθ και ξεκίνησε την προσπάθειά του να απειλήσει τον Λεκλέρ. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος έχοντας μια μεγάλη διαφορά υπέρ του, άντεξε ως το τέλος και πανηγύρισε την δεύτερη νίκη του στην σεζόν κάνοντας τους «tifosi» της Ferrari να τον αποθεώσουν.

Δείτε την πρώτη δεκάδα του αγώνα:

No description available.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News