Χέλμουτ Μάρκο: «Φυσικά και μας λείπει ένας τέτοιος άνθρωπος από την Red Bull»

Ο Χέλμουτ Μάρκο μίλησε για το πρόβλημα που έχει η Red Bull στο μονοθέσιο της, αλλά και ποιος θα μπορούσε να βοηθήσει πάνω σε αυτό.

Χέλμουτ Μάρκο δήλωσε ότι από την Red Bull λείπει ο σχεδιαστής της Φόρμουλα 1, Εϊντριαν Νιούι,, που θα βοηθούσε την ομάδα ώστε να καταλάβει και να αντιμετωπίσει τα προβλήματα με το μονοθέσιό τους.

Ο Λόγω του προβλήματος αναγκάστηκαν να κάνουν ανταλλαγή τον Λόσον με τον Τσουνόντα. Ο νεαρός Νεοζηλανδός «υποβιβάστηκε» στους Racing Bulls ύστερα από μόλις δύο γκραν πρι ως «πιλότος» της Red Bull, με τον Ιάπωνα Γιούκι Τσουνόντα να ακολουθεί το αντίθετο… δρομολόγιο, προκειμένου να τον αντικαταστήσει στην αυστριακή ομάδα, αρχής γενομένης από το γκραν πρι της πατρίδας του, στη Σουζούκα (6/4). Υπενθυμίζεται ότι ο Νιούι αποχώρησε από τη Red Bull τον περασμένο Μάιο, ενώ στη συνέχεια επέλεξε να ενταχθεί στην Aston Martin, όπου έπιασε… δουλειά στις 3 Μαρτίου.

Ο Μάρκο, ο οποίος είναι σύμβουλος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Red Bull, έχει παραδεχθεί ότι ήταν «ένα λάθος» η… στροφή στον Λόσον στο τέλος του 2024, προκειμένου να αντικαταστήσει τον Σέρχιο Πέρες, ο οποίος πληρώθηκε για να λύσει το συμβόλαιό του (σ.σ. έληγε στο τέλος του 2026). Επίσης, ισχυρίστηκε ότι ο 23χρονος Λόσον δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει στην πίεση. Πάντως, ο 81χρονος Αυστριακός έχει δηλώσει ότι το εφετινό μονοθέσιο της Red Bull, η RB21, το οποίο… καταδίκασε τον Λόσον στην… έξοδο από την αυστριακή ομάδα, είναι «δύσκολο να το οδηγήσεις».

Τώρα, όμως, ο Μάρκο παραδέχθηκε ότι η έλλειψη απόδοσης στην RB21 σχετίζεται με το γεγονός ότι ο Νιούι δεν είναι πια στη Red Bull. «Φυσικά και μας λείπει ένας τέτοιος άνθρωπος. Ένας Νιούι είναι ένας Νιούι» υπογράμμισε ο Αυστριακός, μιλώντας στο ΟΕ24, και πρόσθεσε προς υπεράσπιση της αυστριακής ομάδας: «Αλλά είμαστε μια ομάδα σχεδόν χιλίων ατόμων. Το επιτελείο πίσω του “χτίστηκε” σταδιακά».

Πλέον ο Λόσον ετοιμάζεται να επιστρέψει στο μονοθέσιο των Racing Bulls, το οποίο είναι πιο γρήγορο από τη Red Bull που οδήγησε στα τριήμερα των αγώνων σε Αυστραλία και Κίνα. Εξηγώντας τις διαφορές ανάμεσα στα δύο μονοθέσια, ο Μάρκο τόνισε: «Είναι αλήθεια ότι η RB21 είναι δύσκολο να την οδηγήσεις. Η Racing Bull είναι πιο εύκολη στο χειρισμό και πολύ γρήγορη στον ένα γύρο των δοκιμαστικών. Όμως στον αγώνα, υστερεί σημαντικά έναντι του μονοθεσίου της Red Bull».

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News