Formula 1: Νικητής ο άπιαστος Πιάστρι στο Grand Prix του Μπαχρέιν ενώ ο Ράσελ χάλασε το 1-2 της McLaren

Για δεύτερη φόρα φέτος στην πρώτη θέση ο Πιάστρι που μείωσε από τον teammate του στην κορυφή της βαθμολογίας.

Ο Πιάστρι θα είναι ο νικητής του Grand Prix Μπαχρέιν, με τον Αυστραλό να μην ”πιάνεται” σήμερα, αφού δεν απειλήθηκε στην πίστα του Σακχίρ, ούτε μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Λάντο Νόρις κατέκτησε την τρίτη θέση, ενώ στην μέση από της δυο McLaren θα βρεθεί ο οδηγός της Mercedes ο Τζορτζ Ράσελ που συνέχισε τις εξαιρετικές εμφανίσεις.

Οι αναβαθμίσεις της Ferrari βγήκαν σε καλό, με τους Λεκλέρ και Χάμιλτον να τερματίζουν 4ος και 5ος αντίστοιχα. Ο Βρετανός οδηγός είχε ρέντα και δεν σταματούσε να προσπερνάει τους αντίπαλούς του, ενώ βρέθηκε ακόμα και πρώτος, για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

Μαξ Φερστάπεν και Γιούκι Τσουνόντα τερμάτισαν 6ος και 9ος αντίστοιχα και βρέθηκαν στην συγκομιδή βαθμών για την Red Bull. Ο Ολλανδός αντιμετώπισε πολλά προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, όμως ο Παγκόσμιος πρωταθλητής βρήκε την λύση.

Σημαντικά γεγονότα που έγιναν στον αγώνα :

Στην εκκίνηση ο Πιάστρι κρατήθηκε μπροστά, όμως ο Ράσελ ανέβηκε στη 2η θέση και ο Νόρις πέρασε 3ος. Με τα ελαστικά μέσης γόμας ο Λεκλέρ έχασε δύο θέσεις έπεσε 4ος, ενώ ο Χάμιλτον ήταν 9ος, πίσω από τον Φερστάπεν. Ο Νόρις ήταν πάντως υπό εξέταση, επειδή τοποθέτησε το μονοθέσιό του πιο μπροστά στο grid κατά την εκκίνηση του αγώνα.

Ο Νόρις τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερολέπτων και ο μηχανικός της McLaren του ζήτησε να προσπαθήσει να περάσει τον Ράσελ πριν το pit stop, ώστε να κερδίσει ένα μέρος από το χαμένο χρόνο

Στον 9ο γύρο ο Χάμιλτον έδωσε εντυπωσιακή μάχη με τον Σάινθ για την 8η θέση, με τον Βρετανό να περνά τελικά. Ο οδηγός της Ferrari ενημερώθηκε ότι η απόδοση των ελαστικών μαλακής γόμας είχε αρχίσει να πέφτει, άρα του δινόταν η ευκαιρία να ανέβει θέσεις.

Στον 19ο γύρο ο Πιάστρι ήταν πρώτος και ο Νόρις 3ος, στα 2 δλ. πίσω από την Mercedes του Ράσελ. Ο Αντονέλι πίεζε τον Φερστάπεν, ο οποίος ήταν με ελαστικά σκληρής γόμας. Ο νεαρός Ιταλός πέρασε τον παγκόσμιο πρωταθλητή στον 20ό γύρο και ανέβηκε στην 7η θέση.

Ο Ράσελ ήταν πάνω από 4 δλ. πίσω από τον πρωτοπόρο Πιάστρι, όμως κρατούσε τον Νόρις εκτός του DRS. Στον 24ο γύρο ο Λεκλέρ προσπάθησε ανεπιτυχώς να περάσει τον Νόρις, στην μάχη για την 3η θέση.

Όμως ο 25ος γύρος ήταν μαγικός για τη Ferrari, καθώς ο μεν Λεκλέρ πέρασε τον Νόρις και ανέβηκε 3ος, ενώ ο Χάμιλτον τον Αντονέλι και βρέθηκε στην 7η θέση. Ο επτάκις πρωταθλητής πέρασε στη συνέχεια τον Οκόν και ανέβηκε 6ος.

Φθάνοντας στον 30ό γύρο ο Πιάστρι είχε πλέον διαφορά κοντά στα 7 δλ. από τον Νόρις, καθώς ο ρυθμός του Αυστραλού ήταν σε άλλο επίπεδο.

Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 32ο από τους 57 γύρους (καθώς υπήρχαν θραύσματα στις στροφές 3 και 4), έφερε όλα τα μονοθέσια στα pits. Λεκλέρ και Χάμιλτον είχαν πλέον σκληρή γόμα, ο Πιάστρι μέση και ο Ράσελ μαλακή. Ο Βρετανός παραπονέθηκε για την επιλογή της Mercedes, καθώς απέμεναν ακόμα 24 γύροι. Όμως ο Νόρις είπε στους μηχανικούς της McLaren ότι η επιλογή της Mercedes δεν ήταν λάθος, καθώς η απόδοση της μαλακής γόμας ήταν πολύ καλή.

Στον 36ο γύρο έφυγε το safety car. Ο Πιάστρι κρατήθηκε μπροστά, ενώ πιο πίσω οι Λεκλέρ, Νόρις, Χάμιλτον έσωσαν σκληρή μάχη. Αν και ο Νόρις διατήρησε την 4η θέση, οι αγωνοδίκες του ζήτησαν να την δώσει πίσω γιατί βγήκε εκτός ορίων πίστας. Ο Βρετανός της McLaren είχε μέση γόμα, έναντι σκληρής στις δύο SF-25.

Στον 38ο γύρο ο Νόρις πέρασε τον Χάμιλτον και επέστρεψε στην 4η θέση. H πίεση του Νόρις στον Λεκλέρ απέδωσε στον 52ο γύρο, με τον Βρετανό να κερδίζει μία θέση στο βάθρο. Οι αγωνοδίκες έκαναν τρίτη προειδοποίηση στον Νόρις για παραβίαση των ορίων της πίστας.

Οι Ράσελ και Νόρις έδωσαν επική μάχη στους τελευταίους γύρους, με τον οδηγό της Mercedes να διατηρεί τη 2η θέση.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News