Formula 1: Ο Πέρεζ... κέρδισε teammate και Ferrari και πήρε την Pole
Στην Red Bull πήγε η δεύτερη pole position της νέας σεζόν, όχι όμως στον Παγκόσμιο πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν, αλλά στον Σέρχιο Πέρεζ, με τις Ferrari των Λεκλέρκ και Σάινθ να έρχονται στις θέσεις 2 και 3.
Καταστροφή για Λατίφι – Χάμιλτον
Καθόλου καλά δεν ξεκίνησαν τα πράγματα για την Williams και τον Λατίφι, καθώς ο Ιρανονακαδός στον πρώτο του χρονομετρημένο γύρο, έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, το οποίο στη συνέχεια βρήκε στις μπαριέρες, κάτι που έφερε και την κόκκινη σημαία στο Q1.
Όταν η κόκκινη σημαία έφυγε και οι οδηγοί μπήκαν ξανά στην πίστα τον ταχύτερο γύρο κατάφερε να κάνει ο Μαξ Φερστάπεν, με χρόνο 1:29.330 ρίχνοντας από την πρώτη θέση τον Μάγκνουσεν.
Μια πρώτη θέση την οποία δεν κράτησε και πολύ, καθώς από πίσω ήρθαν οι Ferrari, με τους Λεκλέρκ και Σάινθ να κάνουν ο ένας μετά τον άλλον ταχύτερο γύρο, με τον Ισπανό να είναι αυτός που χαμογελάει στο τέλος με χρόνο στο 1:28.855.
Πρόβλημα στο πρώτο Q αντιμετώπισε και ο Τσουνόντα με την AlphaTauri, καθώς όπως τον ενημέρωσαν οι μηχανικοί του υπήρξε ένα θέμα σχετικό με τα καύσιμα, κάτι που δεν τον άφησε να πραγματοποιήσει γύρο.
Απίστευτα πράγματα συνέβησαν και στην Mecedes με τον Λιούις Χάμιλτον να δυσκολεύεται να μπει στο Q2 και στο τέλος να… μην τα καταφέρνει, καθώς παρότι έκανε χρόνο που τον ανέβασε στην 15η θέση, ήρθε ο Στρολ να τον ρίξει ξανά στην 16η αφήνοντας τον εκτός Q2. Από την άλλη ο Ράσελ κατάφερε να κάνει χρόνο για την 4η θέση.
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε εκτός συνέχειας, μαζί με τον Χάμιλτον, τους Άλμπον, Χούλκενμπεργκ, Λατίφι και Τσουνόντα. Ενώ οι 3 οδηγοί με τους ταχύτερους γύρους ήταν οι Σάινθ, Φερστάπεν και Λεκλέρπ από την 1 μέχρι την 3η θέση αντίστοιχα.
Ξανά κόκκινη σημαία μετά το τρομακτικό «χτύπημα» της Haas του Σουμάχερ
Στο Q2 οι πρώτοι πιλότοι που βγήκαν ήταν αυτοί της Haas, τον ταχύτερο χρόνο όμως τον έκανε και πάλι η Ferrari, με τον Σαρλ Λεκλέρκ να κάνει 1:28.883 έχοντας καλύτερα περάσματα και στα 3 sector. Μια ανάσα πίσω του έφτασε ο Πέρεζ, ο οποίος βρέθηκε μόλις 0.041 χιλιοστά πίσω από τον Μονεγάσκο.
Τελευταίες βγήκαν οι Alpha Romeo με τον Μπότας να κάνει χρόνο που τον βρήκε στην 10αδα, ενώ ο Κινέζος Ζου βρέθηκε στην 11η θέση, λίγα χιλιοστά κάτω από τον 10 Γκασλί.
Κόκκινη σημαία είχαμε και στο Q2 με τον Μικ Σουμάχερ να έχει ένα άσχημο χτύπημα στην στροφή 12, όταν μετά από ένα γλίστρημα, έχασε τον έλεγχο της Haas του και στη συνέχεια βρέθηκε στις μπαριέρες. Τον Γερμανό μπήκε το ασθενοφόρο για να τον πάρει και στη συνέχεια να τον πάει στο ιατρικό κέντρο της πίστας, για τις πρώτες εξετάσεις, με τις πληροφορίες να λένε πως όλα είναι καλά σχετικά με την υγεία του Μικ Σουμάχερ.
Μετά από αρκετή ώρα, καθώς έπρεπε να καθαριστεί η πίστα, οι οδηγοί βγήκαν ξανά στην πίστα έτοιμοι να κάνουν τους νέους τους γύρους, ώστε να πάρουν την πρόκριση στο Q2. Πρώτος βγήκε ο Μάγκνουσεν και από πίσω του έκανε την εμφάνισή του ο Λεκλέρκ.
Τον καλύτερο χρόνο στο κάτι λιγότερο από 5 λεπτά που απέμενε, έκανε ο Κάρλος Σάινθ, ο οποίος κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον teammate του στην Ferrari, κάνοντας χρόνο
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τον Ράσελ να… φλερτάρει με τον αποκλεισμό, καθώς βρέθηκε στη 10 θέση, παρόλα αυτά, κανείς από τους Νόρις, Ρικιάρντο, Ζου, Μικ Σουμάχερ (είχε ολοκληρώσει χρόνο πριν το χτύπημα) και Στρολ, δεν κατάφεραν να κάνουν καλύτερο χρόνο και αφήσουν την Mercedes εκτός Q3.
Με το τέλος του Q2 φάνηκαν, ξανά, τα προβλήματα που έχει η McLaren, η οποία δεν κατάφερε να βάλει έστω έναν οδηγό της στην πρώτη δεκάδα.
Πέταξε ο Πέρεζ
Πρώτος στο Q3 βγήκε ο Λεκλέρκ, με τον Φερστάπεν να βγαίνει ακριβώς από πίσω του και 3ος στην παρέα ήταν ο Κάρλος Σάινθ, με την δεύτερη Ferrari, στη συνέχεια όμως ο Μονεγάσκος άφησε τον Φερστάπεν να περάσεις μπροστά, ώστε να έχει από πίσω του τον teammate του.
Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε την προσπάθειά του, η οποία όμως δεν ήταν καλή καθώς έχασε αρκετό χρόνο στο πρώτο sector κάτι που τον έκανε να την παρατήσει. Από πίσω ήρθαν οι Ferrari με τον Λεκλέρκ να κάνει χρόνο στο 1:28.446, χρόνος που τον έβαλε στην πρώτη θέση, την οποία όμως πήγε και πήρε αμέσως μετά ο Κάρλος Σάινθ με χρόνο στο 1:28.402.
Τα πράγματα δεν ήταν καλά ούτε και στον δεύτερο γύρο του Φερστάπεν, καθώς ο ίδιος έκανε λόγο για έλειψη πρόσφυσης στα ελαστικά του, κάτι που τον βρήκε 8 δέκατα από τον πρώτο Σάινθ.
Από την άλλη πιο γρήγορος ήταν ο δεύτερος οδηγός της Red Bull ο Σάινθ, ο οποίος βρέθηκε στην τρίτη θέση.
Τα πάντα όμως άλλαξαν στους τελευταίους γύρους των οδηγών. Η αρχή έγινε με τον Λεκλέρκ, ο οποίος κατάφερε να περάσει τον Σάινθ, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο, με τον Ισπανό teammate του να μην μπορεί να απαντήσει καθώς ο γύρος του δεν ήταν αυτός που θα περίμενε τόσο ο ίδιος όσο και η Ferrari.
Την έκπληξη όμως έκανε ο Σέρχιο Πέρεθ, ο οποίος κατάφερε να βρει τον πιο γρήγορο γύρο… κλέβοντας την pole position από τους «κόκκινους», ενώ καλύτερο χρόνο έκανε και ο Φερστάπεν, χωρίς όμως να μπορεί να… χτυπήσει τους πρώτους 3, μένοντας έτσι στην 4η θέση.
Την 10αδα έκλεισαν οι Οκόν, Ράσελ, Αλόνσο, Μπότας, Γκασλί και Μάγκνουσεν, οι οποίοι και θα βρεθούν στις θέσεις 5-10 αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Τα συστατικά της πολύτιμης περσινής συνταγής
- Ολυμπιακός - Ρεάλ 79-69: Με «ηφαίστειο» ΣΕΦ και σπουδαίο ΜακΚίσικ υπέταξε την «βασίλισσα»
- Βεζένκοφ: «Εχουμε σπουδαίους παίχτες , πρέπει να γίνουμε καλή ομάδα»
- Ολυμπιακός: Η αποστολή για την αναμέτρηση με την Καλλιθέα
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά την σπουδαία νίκη του Ολυμπιακού επί της Ρεάλ Μαδρίτης