Formula 1: Το πάρτι της Ρεντ Μπουλ, η σφαλιάρα της Φεράρι και μια... σπάνια συγνώμη!
Formula 1: Το πάρτι της Ρεντ Μπουλ, η σφαλιάρα της Φεράρι και μια… σπάνια συγνώμη. Τα συμπεράσματα του Γκραν Πρι της Εμίλια Ρομάνια.
Η επιστροφή της Ρεντ Μπουλ στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος ήρθε με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο και η Φεράρι καλείται να αντιδράσει. Όσα είδαμε στο Γκραν Πρι της Εμίλια Ρομάνια και οι βαθμολογίες πιλότων και κατασκευαστών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Formula 1: Περίπατος Φερστάπεν στο σπίτι της Φεράρι
Είδαν τις κόκκινες εξέδρες και μεταμορφώθηκαν σε “ταύρους σε υαλοπωλείο”
Δεύτερο Γκραν Σλαμ στην καριέρα του Φερστάπεν, πρώτο 1-2 της αυστριακής ομάδας μετά το 2016 και όλα αυτά μέσα στην έδρα της φετινής αντιπάλου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Σενάριο βγαλμένο από τα πιο τρελά όνειρα του Κρίστιαν Χόρνερ και των ανθρώπων της Ρεντ Μπουλ. Ο Ολλανδός Παγκόσμιος Πρωταθλητής εκμεταλλεύτηκε τις μεικτές συνθήκες της Παρασκευής παίρνοντας την Pole Position, κέρδισε το sprint race του Σαββάτου προσπερνώντας στους τελευταίους γύρους τον Σαρλ Λεκλέρκ και πανηγύρισε μια σπουδαία νίκη στον αγώνα της Κυριακής, χωρίς να απειληθεί σε κανένα σημείο. Αυτή η νίκη, μάλιστα, ήταν η 22η της καριέρας του, πράγμα που τον φέρνει πάνω από τον Κίμι Ράικονεν στη σχετική λίστα, με τον «Iceman» να έχει 21.
Αυτός, όμως, που ελαχιστοποίησε τη χασούρα για τη Ρεντ Μπουλ δεν είναι άλλος από τον Σέρχιο Πέρεζ. Ο Μεξικανός μετά από μια κακή ημέρα όπως αυτή της Παρασκευής που τον έφερε στην 7η μόλις θέση της σχάρας εκκίνησης, κατάφερε να κάνει ένα εξαιρετικό sprint race το Σάββατο τερματίζοντας στην τρίτη θέση. Ενώ στον αγώνα της Κυριακής, προσπέρασε τον Λεκλέρκ στην εκκίνηση και από τότε δεν απειλήθηκε ξανά. Κατάφερε να αποκρούσει την πίεση του Μονεγάσκου και να τον οδηγήσει σε λάθος που τον έφερε από μια μίνιμουμ τρίτη θέση, στην έκτη. Ο «Τσέκο» αυτή τη στιγμή κάνει τη δουλειά του και με το παραπάνω καθώς μην ξεχνάμε ότι στην Αυστραλία τερμάτισε δεύτερος σε έναν αγώνα που ο ομόσταβλός του εγκατέλειψε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μαξ Φερστάπεν: Η κόντρα του με τον Χάμιλτον ξέφυγε από τις πίστες της Formula 1
Η πρώτη μεγάλη “σφαλιάρα” που καλείται να διαχειριστεί η Φεράρι
Σε έναν μαραθώνιο 23 αγώνων όπως είναι η φετινή σεζόν της Formula 1, θα υπάρξουν μεγάλες νίκες αλλά θα υπάρξουν και μεγάλες ήττες. Στη Φεράρι έζησαν το δεύτερο σενάριο. Μετά το εκκωφαντικό 1-2 στο Μπαχρέιν και τη διπλή εγκατάλειψη της Ρεντ Μπουλ, το 2-3 σε μια μάχη στα ίσα στη Σαουδική Αραβία και την κυριαρχική νίκη του Λεκλέρκ στην Αυστραλία, ήρθε η ανώμαλη προσγείωση και μάλιστα στον πρώτο εντός έδρας αγώνα της σεζόν, στην πίστα «Enzo e Dino Ferrari» της Ίμολα. Η Σκουντερία ηττήθηκε κατά κράτος από τους μεγάλους της αντιπάλους τη φετινή σεζόν καθώς πέραν της ατυχίας του Σάινθ στον πρώτο γύρο τον οποίο έβγαλε εκτός αγώνα ο Ντάνιελ Ρικιάρντο πέφτοντας πάνω του στην πρώτη στροφή της πίστας, είδε τον Σαρλ Λεκλέρκ να λυγίζει για πρώτη φορά σε συνθήκες πίεσης.
Στο Μαρανέλο δηλώνουν αποφασισμένοι και έτοιμοι να ανακάμψουν από τον επόμενο κιόλας αγώνα στο Μαϊάμι. Το κόκκινο μονοθέσιό έχει δείξει μέχρι στιγμής ότι έχει τη δυναμική να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Το θέμα είναι ο Ματία Μπινότο και οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ να ξεπεράσουν το σοκ της Κυριακής και να επανέλθουν στο δρόμο των επιτυχιών. Η Ρεντ Μπουλ αντέδρασε με τον καλύτερο τρόπο στις δικές της αναποδιές. Η Μερσέντες το 2018 μετά την νίκη του Φέτελ στο Σίλβερστοουν και τον εντός έδρας αγώνα του Χάμιλτον αντέδρασε κάνοντας το 1-2 στο Χόκενχαϊμ και τον εντός έδρας αγώνα του Φέτελ (και δικού της), ο οποίος μετά από τότε δεν επέστρεψε ποτέ στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Οι συνθήκες, τώρα, είναι λίγο διαφορετικές σε σχέση με την τελευταία χρονιά που η Σκουντερία βρέθηκε κοντά στο να παλεύει για τίτλο, καθώς βρισκόμαστε μόλις στον τέταρτο αγώνα της σεζόν. Όμως, ο Ματία Μπινότο γνωρίζει καλά πως αν η Ρεντ Μπουλ βρει μομέντουμ και ξεφύγει, δύσκολα θα την πιάσει. Γι’ αυτό Λεκλέρκ και Σάινθ καλούνται να αντιδράσουν από τον επόμενο, κιόλας, αγώνα στην εντυπωσιακή πίστα του Μαϊάμι.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Formula 1: Νίκολας Λατίφι, ή απλά… χίλιοι δυο τρόποι για να τρακάρετε το αυτοκίνητό σας!
Ο “κύριος σταθερός” και ο κύριος “συγνώμη κύριε που οδηγάτε τέτοιο μονοθέσιο”
Ο ένας εκμεταλλεύτηκε τις μεικτές συνθήκες της Κυριακής τερματίζοντας στην 4η θέση. Ο άλλος δεν μπορούσε να περάσει την Άλφα Τάουρι του Πιερ Γκασλί τερματίζοντας στην 13η θέση. Ο ένας είναι ο μόνος πιλότος από τους 20 (21 με τον Χούλκεμπεργκ) που έχει τερματίσει στην πρώτη πεντάδα και στους τέσσερις πρώτους αγώνες της σεζόν. Ο άλλος ακούει τον αγωνιστικό διευθυντή του να «απολογείται» για το μονοθέσιο που καλείται ο ίδιος να οδηγήσει. Ο ένας έχει μαζέψει 49 βαθμούς φιγουράροντας στην 4η θέση του πρωταθλήματος των οδηγών και ο άλλος 28 όντας στην 7η, τέσσερις βαθμούς πάνω από τον Βάλτερι Μπότας της Άλφα Ρομέο, πλέον. Ο ένας είναι ο Τζορτζ Ράσελ, ο άλλος είναι ο κύριος Λιούις Χάμιλτον.
Ο Τότο Βολφ βρίσκεται σε ένα σημείο που δεν έχει βρεθεί ποτέ από τη μέρα που η γερμανική φίρμα αποφάσισε να εισέλθει με δική της ομάδα στον κόσμο της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο Αυστριακός έφτασε σε σημείο να ζητήσει συγνώμη από τον Λιούις Χάμιλτον στο τέλος του αγώνα για το μονοθέσιο. Ο Βρετανός βρίσκεται σε μια αντίστοιχη κατάσταση, δηλώνοντας πως στο φετινό μονοθέσιο της Μερσέντες αισθάνεται χειρότερα από ότι σε αυτό της Μακλάρεν το 2009. Τα επίπεδα αυτοπεποίθησης του 7 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή είναι υπερβολικά χαμηλά. Πράγμα που φάνηκε από το γεγονός ότι στον τελευταίο αγώνα δεν κατάφερε να περάσει μια Άλφα Τάουρι και μια Γουίλιαμς. Αυτή τη στιγμή, το μόνο θετικό που κρατάει η Γερμανική ομάδα από τους πρώτους τέσσερις αγώνες είναι αποκλειστικά το ταλέντο, η ωριμότητα και ο νεανικός ενθουσιασμός του νεαρού πρώην πιλότου της Γουίλιαμς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η συνεχής άνοδος της Μακλάρεν, ο (απ)αλλαγμένος Μπότας και οι πρώτοι βαθμοί της Άστον Μάρτιν
Μετά το σοκ του Μπαχρέιν και τη φτωχή 7η θέση του Νόρις στη Σαουδική Αραβία, ήρθε το, αν μη τι άλλο, σταθερότατο 5-6 στην Αυστραλία. Η άνοδος της Μακλάρεν, όμως, επιβραβεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο στην Ίμολα καθώς ο Λάντο Νόρις βρέθηκε για πρώτη φορά τη φετινή σεζόν στο βάθρο, τερματίζοντας στην τρίτη θέση. Πάντως, η βελτιωμένη εικόνα της ιστορικής βρετανικής ομάδας φάνηκε και στο sprint race του Σαββάτου, όπου ήταν ξεκάθαρα η τρίτη δύναμη του grid, πίσω από Ρεντ Μπουλ και Φεράρι. Αν ο Ντάνιελ Ρικιάρντο δεν έπεφτε πάνω στον Κάρλος Σάινθ στην πρώτη στροφή της πίστας, η Μακλάρεν θα μπορούσε αναμφίβολα να μαζέψει περισσότερους βαθμούς στον αγώνα της Κυριακής.
Πιο πίσω, η συναρπαστική μάχη του midfield συνεχίζεται για τα καλά. Μεγάλα είναι τα χαμόγελα στην Άλφα Ρομέο καθώς ο Βάλτερι Μπότας έχει βρει ένα περιβάλλον στο οποίο αισθάνεται κυρίαρχος και απαλλαγμένος από κάθε είδους πίεση, φέρνοντας σπουδαία απότελέσματα για την ομάδα του. Ακόμα μεγαλύτερα είναι τα χαμόγελα για τον Γκούνθερ Στάινερ ο οποίος βλέπει τον Κέβιν Μάγκνουσεν να συνεχίζει να φέρνει πολύτιμους βαθμούς για την Αμερικάνικη ομάδα, η οποία μην ξεχνάμε πως πέρυσι ήταν η μακράν πιο αργή ομάδα του grid και φέτος έχει φτάσει σε σημείο να παλεύει στα ίσα με… τις Μερσέντες. Οι πρώτοι βαθμοί της Άστον Μάρτιν με την 8η θέση του Φέτελ και την 10η του Στρολ κάνουν τον Λόρενς Στρολ να ελπίζει σε σταδιακή άνοδο της ομάδας του η οποία ήταν η μόνη που δεν είχε βαθμό πριν το Γκραν Πρι της Εμίλια Ρομάνια. Ο μόνος που είδε την τύχη να του γυρνάει ξανά την πλάτη είναι ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός έχει μαζέψει μόλις 2 βαθμούς στο φετινό πρωτάθλημα με ένα μονοθέσιο στο οποίο νιώθει καλά. Γενικά, η τύχη δεν έχει χαμογελάσει φέτος στους δύο Ισπανούς πιλότους και οι φίλοι τους περιμένουν πώς και πώς να… γυρίσει ο τροχός.
Η βαθμολογία των πιλότων:
1. Σαρλ Λεκλέρκ: 86
2. Μαξ Φερστάπεν: 59
3. Σέρχιο Πέρεζ: 54
4. Τζορτζ Ράσελ: 49
5. Κάρλος Σάινθ: 38
6. Λάντο Νόρις: 35
7. Λιούις Χάμιλτον: 28
8. Βάλτερι Μπότας: 24
9. Εστεμπάν Οκόν: 20
10. Κέβιν Μα΄γκνουσεν: 15
11. Ντάνιελ Ρικιάρντο: 11
12. Γιούκι Τσουνόντα: 10
13. Πιερ Γκασλί: 6
14. Σεμπάστιαν Φέτελ: 4
15. Φερνάντο Αλόνσο: 2
16. Ζου Γκουάνιου: 1
17. Αλεξάντερ Άλμπον: 1
18. Λανς Στρολ: 1
Χωρίς βαθμό: Μ. Σουμάχερ, Λατίφι, Χούλκεμπεργκ
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1. Φεράρι: 124
2. Ρεντ Μπουλ: 113
3. Μερσέντες: 77
4. Μακλάρεν: 46
5. Άλφα Ρομέο: 25
6. Αλπίν: 22
7. Άλφα Τάουρι: 16
8. ΧΑΑΣ: 15
9. Άστον Μάρτιν: 5
10. Γουίλιαμς: 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Δεν τρώει όλος ο κόσμος το «σανό» που σερβίρουν!
- Solidarity UEFA: Το ποσό που θα πάρουν οι ελληνικές ομάδες
- Αποκάλυψη για Ρονάλντο: «Ο Μουρίνιο τον κάλεσε για να τον φέρει στην Φενέρμπαχτσε»
- Παναθηναϊκός Παρασκήνιο: Παπαδημητρίου κατά... Τζαβέλλα
- Ρουί Βιτόρια: Αυτό είναι το πλάνο του για τον Τάσο Μπακασέτα