Μπαρτζώκας: Έστειλε... φιλάκι στην «πράσινη» εξέδρα κατά την αποχώρηση
Η στιγμή που ο προπονητής του Ολυμπιακού στέλνει… φιλάκι προς την εξέδρα των φιλάθλων του Παναθηναϊκού.
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας κατευθυνόταν στα αποδυτήρια, μετά την αποχώρηση του Ολυμπιακού λόγω της μεγάλης έντασης στο ΟΑΚΑ και έστειλε… φιλάκι προς την πράσινη εξέδρα, όπως θα δείτε στο σχετικό video.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
