Παναθηναϊκός: Κατέθεσε ένσταση στο ημίχρονο του ντέρμπι
Ο λόγος της απόφασης των «πράσινων».
Ο Παναθηναϊκός AKTOR κατέθεσε ένσταση στο ημίχρονο του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο κλειστό του ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους «πράσινους», ένα καλάθι 2 πόντων του Πίτερς 8′,22″ πριν το τέλος του δεύτερου δεκαλέπτου μέτρησε για 3 πόντους και οι διαιτητές δεν πήγαν να το δουν.
Η επίμαχη φάση:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- Γιάννης Κωνσταντέλιας: Σοκ, σταματάει από την Εθνική Ελλάδος
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
