Ντέγιαν Ράντονιτς: «Ο Παναθηναϊκός άξιζε τη νίκη»
Ο Ντέγιαν Ράντονιτς παραδέχτηκε την ανωτερότητα του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στον αγώνα με τον Ερυθρό Αστέρα και τόνισε ότι η ομάδα του έπρεπε να παίξει με περισσότερη ενέργεια και μεγαλύτερη συγκέντρωση.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: Παναθηναϊκός – Ερυθρός Αστέρας 79-73: Νέντοβιτς και Καββαδάς σήκωσαν το… λαβωμένο «τριφύλλι»
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σέρβου τεχνικού στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου:
«Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό για τη νίκη, σίγουρα έπαιξε καλύτερα από εμάς. Δεν είχαμε την ενέργεια που έπρεπε, ούτε ήμασταν απόλυτα συγκεντρωμένοι ειδικά στην αρχή του πρώτου και του δευτέρου ημιχρόνου. Δεν παίξαμε καλά και ο Παναθηναϊκός άξιζε να κερδίσει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
