Γιώργος Χελάκης: Αυτή τη φορά να τους ζητήσουμε το λογαριασμό!

Ο Γιώργος Χελάκης καυτηριάζει μία σειρά από αδιανόητα γεγονότα που σχετίζονται με την τραγωδία στα Τέμπη. Διαβάστε στη SportDay που κυκλοφορεί σήμερα Παρασκευή 3 Μαρτίου.

Όσο και να προσπαθήσουμε να βάλουμε τα γεγονότα σε μία σειρά, όλο και κάποιο απ’ αυτά θα ξεπηδάει επιπλέον για να κάνει ακόμα πιο τραγικά τα πράγματα. Τον τόνο ασφαλώς δίνει η δήλωση του πρωθυπουργού απ’ το σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη.

Εκεί μας είπε ότι θα δημιουργηθεί εδώ και τώρα μία υπερκομματική επιτροπή για να εξετάσει τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος. Ταυτόχρονα έσπευσε να αποφανθεί ότι όπως φαίνεται όλα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος.

Ότι ο σταθμάρχης δεν άλλαξε τις ράγες, με αποτέλεσμα τη σύγκρουση και τους θανάτους νέων ανθρώπων. Με άλλα λόγια ο πρωθυπουργός περίπου προεξόφλησε το πόρισμα της επιτροπής.

Ένας εξηντάχρονος πρώην μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας που με ολιγόμηνη εκπαίδευση βρέθηκε στο -τόσο υπεύθυνο- πόστο του σταθμάρχη.

Υποθέτω ότι σύντομα θα πληροφορηθούμε πώς έγινε και σε ηλικία εξήντα ετών -χωρίς προηγούμενη σχέση με το αντικείμενο- τοποθετήθηκε σε τόσο υπεύθυνη θέση. Ένας ανεκπαίδευτος και άπειρος κλειδούχος σταθμάρχης ξεγύμνωσε το λεγόμενο επιτελικό κράτος. Εκείνη τη μέρα ο Μητσοτάκης θα εγκαινίαζε λέει ένα κέντρο (μάλλον ανύπαρκτο) τηλεδιοίκησης στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.

Τι ειρωνεία της τύχης! Τη μέρα αυτή δύο τρένα συγκρούστηκαν επειδή αυτό που θα εγκαινίαζε ο πρωθυπουργός δεν υπήρχε. Υπήρχε δηλαδή σκουριασμένο σε κάποιες αποθήκες απ’ το 2000!

Στη χώρα που ο υπουργός Πιερρακάκης προβάλλεται περίπου ως ήρωας για την ψηφιοποίηση του κράτους, στα ύψος των Τεμπών δεν λειτουργούν οι φωτεινοί σηματοδότες της σιδηροδρομικής γραμμής και ο σταθμάρχης γράφει με στυλό σε τετράδιο τις εντολές προς τους μηχανοδηγούς.

Προσέξτε τώρα: τη σύγκρουση των τρένων δεν την αντιλήφθηκαν στον ΟΣΕ, παρά μόνο από τηλεφωνήματα εγκλωβισμένων στην ευρωπαϊκή γραμμή έκτακτης ανάγκης; Πάμε παρακάτω…

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, που διέταξε την ανάκριση για να διερευνηθούν τα αίτια του δυστυχήματος και να αποδοθούν ποινικές ευθύνες, έχει τον γιο του μετακλητό σε γραφείο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.

Και να ’ναι μόνο αυτό! Τον παραιτηθέντα υπουργό Καραμανλή διαδέχτηκε στο υπουργείο ο Γεραπετρίτης, ο πεθερός του οποίου είναι ο βασικός μέτοχος της μιας απ’ τις τρεις μεγάλες εταιρείες, οι οποίες συμμετέχουν στην κοινοπραξία που πήρε το μεγάλο έργο του εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών γραμμών. Και κάτι ακόμα.

Το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών αγνοούσε τις καταγγελίες, επιστολές, παραιτήσεις, εξώδικα, απεργίες των εργαζομένων συνδικαλιστών του ΟΣΕ, την ίδια ώρα που τα δικαστήρια έκριναν παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες τους με αιτήματα για την επείγουσα αντιμετώπιση των ελλείψεων στις υποδομές.

Όσοι δε, τάχα σιωπούν για ν’ ακουστεί ο θρήνος των μανάδων που έχασαν τα παιδιά τους (ΣΥΡΙΖΑ), ας έχουν υπόψη τους ότι δεν πρόκειται να αποφύγουν τη συζήτηση για τις δικές τους ευθύνες.

Εκείνοι πούλησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς για σαράντα πέντε εκατομμύρια, ενώ έκαναν κριτική στην προηγούμενη κυβέρνηση όταν επιχειρούσε να την πουλήσει με εκατόν είκοσι.

Στα δε τέσσερα χρόνια της κυβερνητικής τους θητείας δεν προχώρησαν στον ηλεκτρονικό εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην SPORTDAY που κυκλοφορεί
Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News