Αγία Πετρούπολη: Λεωφορείο γεμάτο επιβάτες έπεσε σε ποτάμι!
Σοκάρει το video!
Το λεωφορείο συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα και μετά έπεσε στο ποτάμι σύμφωνα με ρωσικά ΜΜΕ.
Το λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν 20 άνθρωποι, συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα και μετά έπεσε από τη γέφυρα Ποτσελούεφ στον ποταμό Μόικα, σύμφωνα με τον περιφερειακό επικεφαλής του ρωσικού υπουργείου Εσωτερικών.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση: «Σήμερα περίπου στη μία το μεσημέρι η αστυνομία έλαβε αναφορά για την πτώση ενός επιβατικού λεωφορείου από τη γέφυρα στον ποταμό Moika στην Αγία Πετρούπολη. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, επέβαιναν περίπου 20 άτομα τη στιγμή του ατυχήματος».
Τουλάχιστον ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και τέσσερις βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση. Όπως διευκρίνισε ο κυβερνήτης της πόλης Αλεξάντερ Μπεγκλόφ, στους τραυματίες παρέχεται άμεση βοήθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
