Κασσελάκης: «Ο ΣΥΡΙΖΑ τελεί υπό κατάληψη»
Σε μια σειρά καταγγελιών που αφορούν το επερχόμενο συνέδριο προχώρησε ο Στέφανος Κασσελάκης με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα.
«Εκλεγμένοι σύνεδροι που μία μέρα πριν από το συνέδριο δεν έχουν ειδοποιηθεί αν τους έχει καρατομήσει το “στρατοδικείο των 87” ή όχι. Έχουν ειδοποιήσει μόνο τους δικούς τους συνέδρους, κάνουν τηλεδιασκέψεις μαζί τους, τους ενημερώνουν, ζητούν “επειγόντως” τα mail τους για ψηφιακές ψηφοφορίες, την ώρα που η πλειοψηφία των συνέδρων είναι στο σκοτάδι πληρώνοντας ότι στηρίζει την υποψηφιότητά μου», αναφέρει, σημειώνοντας πως «ήδη δημοσιεύτηκε φωτογραφία που αποδεικνύει τη σοβαρή παραβίαση της ισότητας μεταξύ των συνέδρων».
«Το επίσημο site του κόμματος syriza.gr αναφέρει για την αυριανή μέρα έναρξης του Συνεδρίου: “Λυπούμαστε, δεν υπάρχουν προγραμματισμένες εκδηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για αύριο!”», συνεχίζει ο Στ. Κασσελάκης, κάνοντας λόγο για «ένα συνέδριο εν κρυπτώ».
«Ο ΣΥΡΙΖΑ τελεί υπό κατάληψη», προσθέτει και καλεί όλους τους «εκλεγμένους σύνεδροι να είναι στον χώρο του Συνεδρίου. Νόμιμα. Πολιτισμένα. Ηθικά».
«Η Δημοκρατία θα επιστρέψει στον ΣΥΡΙΖΑ, όσο σκοτάδι και αν επιστρατεύσουν οι αρνητές της», καταλήγει.
Πηγή: dailypost.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
