Πέμη Ζούνη: «Δεν μετάνιωσα που έγινα βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ – Ανεπαρκής ο Κασσελάκης»
Καλεσμένη στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» ήταν το πρωί της Κυριακής (24-11-2024) η Πέμη Ζούνη, η οποία μεταξύ άλλων μίλησε και για το πέρασμά της, από την πολιτική, καθώς το 2009 είχε εκλεγεί βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ.
Όπως ανέφερε για την περίοδο που ήταν βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ, το 2009, ανέφερε «Θυελλώδης. Πέσαμε πάνω στην χρεοκοπία, ήταν πυκνότητα 10 ετών η θητεία μου εκεί μέσα τα 2.5 χρόνια. Δεν μετάνιωσα ποτέ που μπήκα παρότι ήταν επώδυνο για μένα, τη δουλειά μου, απειλές, κακό, ήταν πολύ ταραγμένη περίοδος. Χάρηκα που παραιτήθηκα γιατί είχα λόγο. Ηθικά δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο».
Διαβάστε περισσότερα στο dailypost.gr
TAGS
# Επικαιρότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
