Κυρανάκης: «Στόχος από Σεπτέμβριο να καθιερωθεί η 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ»
Στόχο την καθιέρωση της 24ωρης λειτουργίας του μετρό, του τραμ και των λεωφορείων από τον Σεπτέμβριο έθεσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Όπως ανέφερε, η πιλοτική λειτουργία θα ξεκινήσει στις 5 Ιουλίου, με την πολύτιμη συμβολή των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
«Ευχαριστώ τους οδηγούς λεωφορείων, τους μηχανοδηγούς στο μετρό και στο τραμ που θα συμμετάσχουν στην πιλοτική δοκιμή, με στόχο να καθιερωθεί από τον Σεπτέμβριο η 24ωρη λειτουργία. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε μια ασφαλή εναλλακτική για τη νυχτερινή μετακίνηση, ειδικά για τους νέους», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε περισσότερα στο DailyPost.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τέιλορ: Ανανεώνει με Βαλένθια - Η ισπανική σύνδεση με Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Ποιος είναι ο παπάς που ζήτησε την φανέλα του Παπανικολάου
- To Mουντιάλ της κλιματικής υποκρισίας
- Μάικ Τζέιμς: Το αντίο στη Μονακό με φωτογραφία Σπανούλη
- Ηρακλής: Εξετάζει τον πρώην μέσο του Άγιαξ Πέλε Κλέμεντ
