Basket League: Στον ΣΚΑΪ κατέληξαν τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος

Basket League: Στον ΣΚΑΪ κατέληξαν τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος

Ο ΕΣΑΚΕ έκανε γνωστό πως αποδέχθηκε την πρόταση του ΣΚΑΪ για την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Basket League

Το πρωτάθλημα της Basket League θα μεταδίδεται πλέον από τον ΣΚΑΪ, όπως αποφασίσθηκε στο ΔΣ του Εσακε. Η απόφαση ήταν ομόφωνη (14-0) στην πρόταση του καναλιού, έναντι της ΕΡΤ.

Λέγεται πως ο ΣΚΑΪ έδωσε 25.000.000 ευρώ για να πάρει τα δικαιώματα για 2+1 χρόνια, με τα 21.000.000 ευρώ να μοιράζονται στις ομάδες. Το ποσό είναι αστρονομικό, αλλά η Basket League, αλλάζει με τους Άρη, ΠΑΟΚ να ετοιμάζουν ανταγωνιστικές ομάδες, στοχεύοντας και στην κατάκτηση του τίτλου.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News