ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: Kύμα ανατιμήσεων σε απορρυπαντικά και προϊόντα ατομικής περιποίησης

Έρχεται κύμα ανατιμήσεων σε απορρυπαντικά – προϊόντα ατομικής περιποίησης.

Ένας ακόμα κλάδος, ο οποίος θέτει σε εφαρμογή σειρά ανατιμήσεων, είναι αυτός που σχετίζεται με τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και τα απορρυπαντικά, όπως πληροφορείται το Capital.gr. 

Οι κινήσεις αυτές υλοποιούνται όπως και σε άλλους τομείς ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών στο πλαίσιο των αυξημένων κοστολογίων που επιβαρύνουν το σύνολο της βιομηχανικής παραγωγής και ως απόρροια του ενισχυμένου ενεργειακού κόστους, του κόστους των πρώτων υλών και των μεταφορικών.

Προγραμματισμένες ανατιμήσεις στα ελληνικά σούπερ μάρκετ για Φεβρουάριο και Μάρτιο

Σε αυτό το πλαίσιο και όπως πληροφορούμαστε, η μεγαλύτερη εταιρεία του συγκεκριμένου κλάδου στην Ελλάδα, η Procter & Gamble Hellas έχει στείλει ήδη τιμοκαταλόγους με ανατιμήσεις για τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο στα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που έχουμε στη διάθεσή μας η εταιρεία ανανεώνει τον σχετικό τιμοκατάλογο κάθε μήνα, ενώ η αποστολή του προς το λιανεμπόριο πραγματοποιείται έως τις 10 κάθε μηνός.

H P&G στην Ελλάδα απευθύνεται σε περισσότερους από 3 εκατ. καταναλωτές, οι οποίοι αγοράζουν τα προϊόντα της, όπως προκύπτει από αναφορά της εταιρείας μέσα στις οικονομικές της καταστάσεις, ενώ σε παγκόσμια βάση τα προϊόντα της πηγαίνουν σε περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια καταναλωτές.

Στη χώρα μας μεταξύ των προϊόντων που διαθέτει η P&G είναι μάρκες όπως οι Ariel, Oral-B, Swiffer, Pampers, Lenor, Always, Tampax, Gillette, Head&Shoulders, Herbal Essences, Crest, Pantene, Viakal και αρκετές ακόμη από τις πιο ευπώλητες και εδραιωμένες ετικέτες στον τομέα δραστηριότητάς της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News