Αντώνης Ρέμος: Σταματά τις εμφανίσεις του στο NOX, εξαιτίας των νέων μέτρων
Η ανακοίνωση του νυχτερινού κέντρου και του τραγουδιστή.
Την περασμένη Παρασκευή άνοιξαν ξανά τα νυχτερινά μαγαζιά, περίπου έναν μήνα μετά το νέο κλεισιμό τους, εξαιτίας του κορονοϊού.
Η διασκέδαση επέστρεψε στην Ελλάδα με μέτρα περιορισμού, με αποτέλεσμα κάποια κέντρα να παραμείνουν κλειστά, όπως αυτό που εμφανιζόταν ο Αντώνης Ρέμος.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το NOX και ο τραγουδιστής, τα μέτρα δεν επιτρέπουν στο μαγαζί να προσφέρει τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου την προσεχή περίοδο,λ με τις υπάρχουσες κυβερνητικές διατάξεις και τα μέτρα κατά της Covid 19 και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει το πρόγραμμα, με την άρση των μέτρων.
Περισσότερα εδώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μελίνα Νικολαΐδη: Η κόρη της Δέσποινας Βανδή και του Ντέμη Νικολαΐδη έγινε 18 – Σπάνιες φωτογραφίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Survivor: Πέντε από τους οκτώ Διάσημους υποψήφιοι προς αποχώρηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ιεροκλής Μιχαηλίδης για MeToo: «Έχει δημιουργηθεί ένα κίνημα που φτάνει και σε ακρότητες»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Με το νέο Καραϊσκάκη των 52.500 θέσεων θα μιλήσουμε διαφορετικά
- Ολυμπιακός: Ανακοινώθηκε καλοκαιρινή αναμέτρηση με τη Φορτούνα Σιτάρντ - Τα τρία «κλεισμένα» φιλικά
- Παρασκήνιο: Τρεις «περίεργες» διαγραφές από τη «μαύρη λίστα» της ΕΕΕΠ
- Elite League: Αντίδραση των ομάδων κατά ΕΟΚ και Λιόλιου για τη μείωση των ομάδων που προβιβάζονται
- Η ώρα του εισαγγελέα για Επιτροπή Παιγνίων και Suberbet;
