Επικαιρότητα: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την οπαδική βία
Δεκτό κατά πλειοψηφία (επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου) έγινε το σχέδιο νόμου για την οπαδική βία το βράδυ της Τετάρτης 9/3 στη Βουλή.
Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο «Μέτρα αντιμετώπισης της οπαδικής βίας, ενίσχυση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των λεσχών φιλάθλων, αθλητικός εθελοντισμός, πνευματικός αθλητισμός, ηλεκτρονικός αθλητισμός (e-sports), εργασιακός αθλητισμός, άλλες διατάξεις για τον εκσυγχρονισμό της αθλητικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις».
«Ναι», επί της αρχής του νομοσχεδίου δήλωσαν η ΝΔ και το Κίνημα Αλλαγής. Καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25. «Παρών», δήλωσε η Ελληνική Λύση.
Το άρθρο 68 για το ιδιώνυμο ψηφίστηκε από Νέα Δημοκρατία και Ελληνική Λύση, ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 το καταψήφισαν και το Κίνημα Αλλαγής ψήφισε «παρών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
