Μίλαν: Εμπορική συνεργασία με τους Γιάνκις και επίσκεψη Φλορέντσι στη Νέα Υόρκη... παρέα με το Scudetto

Oι δύο ιστορικοί σύλλογοι ενώνουν τις δυνάμεις τους με μια συμφωνία, κατά την οποία τα προϊόντα της Μίλαν θα πωλούνται στο στάδιο των Γιάνκις στη Νέα Υόρκη και τα αντίστοιχα της θρυλικής ομάδας μπέιζμπολ, στα καταστήματα των «ροσονέρι».

Πρόκειται για μια συνεργασία μεταξύ δύο brands των οποίων η επιρροή ξεπερνά τους αγωνιστικούς χώρους. Η Mίλαν και οι Γιάνκις, δύο από τις πιο δημοφιλείς ομάδες στον κόσμο, έχουν καταφέρει με την πάροδο του χρόνου να καθιερωθούν ως βασικοί «παίκτες» και εκτός αθλητισμού, σε τομείς όπως η ψυχαγωγία, η μόδα και το life style.

Την περασμένη Τρίτη, οι Γιάνκις νίκησαν  με 4-1 στον πρώτο αγώνα μιας σειράς best-of-5 εναντίον των Κλίβελαντ Γκάρντιανς στον γύρο της Division Series των Playoffs της Major League Baseball 2022. Αντιπροσωπεία της Μίλαν  ήταν παρούσα στο «Yankee Stadium Main Team Store» για την περίσταση, κοντά στους 27 φορές πρωταθλητές στο μπέιζμπολ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη AC Milan (@acmilan)

Τον περασμένο μήνα, η Μίλαν, πέρασε και επίσημα στα χέρια της RedBird Capital Partners και ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής επενδυτικής φίρμας, Τζέρι Καρντινάλ, έχει συνεργαστεί επί δεκαετίες με τους Γιάνκις. Όπως έχει επισημάνει ο ίδιος, στοχεύει να μετατρέψει τη Μίλαν, μεταξύ άλλων και σε ένα ισχυρό media brand, αξιοποιώντας το Δίκτυο YES (Yankees Entertainment and Sports).

O Ιταλός αμυντικός των «ροσονέρι», Αλεσάντρο Φλορέντσι έδωσε το «παρών»… παρέα με το Scudetto, το οποίο κατάκτησαν οι Μιλανέζοι την περασμένη σεζόν. Παράλληλα, διοργανώθηκαν εκδηλώσεις για φιλάθλους των Μιλανέζων στο PUMA NYC Flagship Store στην 5η Λεωφόρο και στο JAY-Z’s 40/40 Club στο Μανχάταν – όπου περισσότεροι από 500 οπαδοί ταξίδεψαν από διάφορα μέρη των ΗΠΑ και  συγκεντρώθηκαν για να δουν μαζί το ντέρμπι με την Γιουβέντους το περασμένο Σάββατο και τη μεγάλη νίκη με 2-0 των «ροσονέρι» στο Σαν Σίρο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη AC Milan (@acmilan)

Ο Κάσπερ Στίλσβιγκ, Chief Revenue Officer της Μίλαν, δήλωσε για τη συνεργασία με τους Γιάνκις: «Το να κάνουμε αυτό το ταξίδι δίπλα στους Γιάνκις, ένα σύμβολο του αθλητισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, αποτελεί πηγή μεγάλης υπερηφάνειας για εμάς. Αυτή η συνεργασία είναι απόδειξη της επιθυμίας του συλλόγου μας να είναι ένα σημείο αναφοράς τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου, ενισχύοντας τις διασυνδέσεις μεταξύ κοντινών και μακρινών κόσμων και φέρνοντας την Μίλαν σε νέα επίπεδα στην πορεία ανάπτυξής της».

Ο Τόνι Μπρούνο, Αντιπρόεδρος και Οικονομικός Διευθυντής των Γιάνκις και της Yankee Global Enterprises, πρόσθεσε: «Η ευθυγράμμιση των Γιάνκις με τη Μίλαν — έναν σύλλογο που είναι διεθνώς αναγνωρισμένος και αγαπητός για την ιστορία των εγχώριων και ευρωπαϊκών επιτυχιών του — ενώνει δύο οντότητες που προσπαθούν να εκπροσωπήσουν τους καλύτερους σε αθλητικά επιτεύγματα. Επιπλέον, η δημιουργία ενός ισχυρού συσχετισμού μεταξύ των δύο ομάδων συμπληρώνει τέλεια την επιθυμία μας να προσελκύσουμε τόσο τους λάτρεις των σπορ όσο και τους καταναλωτές με στιλ σε αγορές σε όλο τον κόσμο. Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι που ξεκινήσαμε αυτή την ένωση και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την εμπορική ομάδα των «ροσονέρι» σε συλλογικές προσπάθειες και πρωτοβουλίες που γιορτάζουν τον ενθουσιασμό που νιώθουν οι οπαδοί όταν επευφημούν τους συλλόγους μας».

 

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News