ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Οι Βετεράνοι τίμησαν τον Μαρινάκη για τα 11 χρόνια προσφοράς
Οι ζωντανοί θρύλοι του Ολυμπιακού βράβευσαν τον διοικητικό ηγέτη των Πειραιωτών για την προσφορά του
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης συμπλήρωσε τον Ιούνιο 11 χρόνια στο τιμόνι του Ολυμπιακού και με τη συγκεκριμένη αφορμή ο σύνδεσμος των βετεράνων της ομάδας τον τίμησε αναγνωρίζοντας την πολύτιμη συνεισφορά του.
Πριν από τη σέντρα του φιλικού του Ολυμπιακού με τον Άρη στο Γ.Καραϊσκάκης ο σύνδεσμος παρέδωσε ειδικό αναμνηστικό ευχαριστώντας τον.
Το Σύνδεσμο εκπροσώπησαν μετά του προέδρου Γιώργου Δαρίβα οι Γιάννης Γκαϊτατζής, Θανάσης Αγγελής, Αντώνης Γλύκας, Γιώργος Βαΐτσης, Ανδρέας Μπονόβας, Χρήστος Καλτσάς, Νίκος Μαριόλης, Γιώργος Κωττάκης, Παναγιώτης Κελεσίδης και Λουτσιάνο Ντε Σόουζα.
Δείτε το βίντεο:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
