Μαρσέιγ-Παναθηναϊκός: Ξέσπασε σε πανηγυρισμούς για την πρόκριση ο πρόεδρος της Κηφισιάς!

Πανηγύρισε έξαλλα την πρόκριση του Παναθηναϊκού επί της Μαρσέιγ στο Champions League ο πρόεδρος της νεοφώτιστης Κηφισιάς, Χρήστος Πρίτσας.
Η πρόκριση του Παναθηναϊκού επί της Μαρσέιγ στη Μασσαλία για τα προκριματικά του Champions League αρχικά δοκίμασε τις αντοχές της… καρδιάς κάθε φίλου των πρασίνων αφού το ματς ήταν αγχωτικό και το ότι κρίθηκε στα πέναλτι τα λέει όλα.
Ωστόσο ακολούθως άπαντες… ξεπληρώθηκαν με τη μεγάλη χαρά της πρόκρισης. Οι φίλοι του τριφυλλιού ανά την ελληνική επικράτεια και όχι μόνο πανηγύρισαν με την ψυχή τους την επιστροφή του Παναθηναϊκού σε ευρωπαϊκές επιτυχίες.
Και σ’ αυτό το γκρουπ, κατά πως φαίνεται, ανήκει και ο Πρόεδρος της νεοφώτιστης Κηφισιάς. Σε βίντεο που αναρτήθηκε στο instagram, φαίνεται ο Χρήστος Πρίτσας να πανηγυρίζει τη μεγάλη στιγμή του Παναθηναϊκού στη Γαλλία.
Μαζί με την παρέα του, ο ισχυρός άνδρας της ομάδας των βορείων προαστίων έζησε πολύ έντονα την αναμέτρηση του «Βελοντρόμ» και στο φινάλε ξέσπασαν σε πανηγυρισμούς όλοι μαζί. Δείτε το σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε σε social media.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
