Κόουλμαν για ΑΕΚ: «Με αυτόν τον διαιτητή να παίζαμε μέχρι το πρωί δεν θα παίρναμε κάτι! Θέλαμε δικαιοσύνη»
Έξαλλος και ο προπονητής του Ατρόμητου με τη διαιτησία του Παπαδόπουλου και του VAR.
Ο Κρις Κόουλμαν δεν μπορούσε να πιστέψει όσα έζησε στη Νέα Φιλαδέλφεια με τον Ατρόμητο να αδικείται από τη διαιτησία η οποία του στέρησε έστω τον βαθμό της ισοπαλίας.
Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του στην Cosmote, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα: «Με αυτόν τον διαιτητή να παίζαμε μέχρι το πρωί δεν θα παίρναμε κάτι. Παίζαμε κόντρα στους πρωταθλητές, αλλά θέλαμε δικαιοσύνη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
