ΑΕΚ: «Καμπάνα» και στη Μαρσέιγ για τα καπνογόνα στην OPAP Arena

Εurokinissi
Μετά την ΑΕΚ, τιμωρήθηκε και η Μαρσέιγ για τα καπνογόνα των φιλάθλων της στη Νέα Φιλαδέλφεια
«Καμπάνα» ύψους 80.000 ευρώ θα πληρώσει και η Μαρσέιγ, μετά την ΑΕΚ, για όσα έγιναν στο παιχνίδι των δύο ομάδων για το Europa League, στην OPAP Arena.
Οι φίλαθλοι της γαλλικής ομάδας άναψαν καπνογόνα στη Νέα Φιλαδέλφεια και μετά την τιμωρία της ΑΕΚ, με μια αγωνιστική κλείσιμο της θύρας στο πέταλο -με αναστολή- και με πρόστιμο 76.000 ευρώ, θα πληρώσουν με τη σειρά τους βαρύ χρηματικό πρόστιμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
