Πέπε Μελ: «Παρουσιάσαμε καλή εικόνα, έχουμε μεγάλα περιθώρια βελτίωσης»
Πώς είδε τον ΟΦΗ κόντρα στον Άρη ο Ισπανός προπονητής.
«Είχαμε μόνο δύο μέρες με προπόνηση με μένα, είμαι όμως πολύ περήφανος για τους παίκτες μου γιατί προσπάθησα με τον τρόπο που ήθελα όμως δεν είναι αρκετός χρόνος ακόμα. Παρουσιάσαμε καλή εικόνα, έχουμε όμως περιθώρια για να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο το παιχνίδι μας ενόψει του επόμενου αγώνα» ήταν τα λόγια του Πέπε Μελ στη NOVA αμέσως μετά το τέλος του παιχνιδιού κόντρα στον Άρη, στο ντεμπούτο του στον πάγκο του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
