Παναθηναϊκός: Ο Τερίμ έβγαλε έξω όλους τους ποδοσφαιριστές
Η πρωτοβουλία του νέου προπονητή του Παναθηναϊκού.
Την ευκαιρία να βγουν έξω όλοι μαζί είχαν στον Παναθηναϊκό, μετά από πρωτοβουλία του Φατίχ Τερίμ.
Σύσσωμη η ομάδα του τριφυλλιού δείπνησε το βράδυ του Σαββάτου, ενώ η ΠΑΕ δημοσίευσε στα social ένα βίντεο με τον Τερίμ ο οποίος βγάζει φωτογραφία με τον Ιωαννίδη, τον Σπόραρ, τον Βέρμπιτς και τον Τσέριν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
