Τερίμ: «Δεν αξίζαμε να νικήσουμε, δεν ψάχνω δικαιολογίες»
Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Φατίχ Τερίμ, μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ ανέφερε πως η ομάδα του δεν έπαιξε καλά, δεν άξιζε να νικήσει και δεν έχει δικαιολογία για αυτό.
Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 2-1 από τον ΠΑΟΚ στο ντέρμπι της πρώτης θέσης για την 20η αγωνιστική της Super League. Μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Φατίχ Τερίμ σχολίασε πως οι «πράσινοι» δεν άξιζαν να πάρουν κάτι από το ματς.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Φατίχ Τερίμ στην κάμερα της NOVA:
«Δυστυχώς δεν παίξαμε καλά σήμερα. Δεν αξίζαμε κάτι δεν παίξαμε καλά. Δε μου άρεσαν πολλά πράγματα.
Οι απουσίες δεν είναι δικαιολογίες. Έχουμε παίξει και καλύτερα δεν ψάχνω δικαιολογίες. Όσο ο Παναθηναϊκός έχει 11 παίκτες δεν παίζουν ρόλο οι απουσίες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
